Yamaha XJ6 Naked

Ik zal het eens precies bij gaan houden, want ik dacht toch echt dat t 200 km was de eerste tank.... Heb de dagteller op 0 gezet de laatste keer na het tanken, dus als t nou lekker weer wordt kan ik m leegrijden en kijken wat ik gereden heb ;) Hou jullie op de hoogte.

@ evolver86
Mijn fiets komt van Van Meel *O*


K dan, horen het wel!!
 
Ik zal het eens precies bij gaan houden, want ik dacht toch echt dat t 200 km was de eerste tank.... Heb de dagteller op 0 gezet de laatste keer na het tanken, dus als t nou lekker weer wordt kan ik m leegrijden en kijken wat ik gereden heb ;) Hou jullie op de hoogte.

@ evolver86
Mijn fiets komt van Van Meel *O*

ok, top, beste yamahadealer ! gaat de mijne ook vandaan komen
 
Laatst bewerkt:
zo het is sinds vandaag definitief:
mt-je is total loss verklaard door de verzekering.

zwarte nieuwe 2008 met akra's, handguards en flyscreen komt op 7500 rijklaar
met 2 jaar fabrieksgarantie

zwarte nieuwe xj 6 komt op 7750 rijklaar maar dan korting te besteden bij de motorzaak ter waarde van 550 euro dus netto op 7200
ook 2 jaar fabrieksgarantie

heb er bijna grijze haren van hahaha , maar ben er nog niet over uit .............
 
zo het is sinds vandaag definitief:
mt-je is total loss verklaard door de verzekering.

zwarte nieuwe 2008 met akra's, handguards en flyscreen komt op 7500 rijklaar
met 2 jaar fabrieksgarantie

zwarte nieuwe xj 6 komt op 7750 rijklaar maar dan korting te besteden bij de motorzaak ter waarde van 550 euro dus netto op 7200
ook 2 jaar fabrieksgarantie

heb er bijna grijze haren van hahaha , maar ben er nog niet over uit .............

ja totaal andere fiets natuurlijk, en ik dacht dat de MT niet met abs verkrijgbaar is??
( kan ik fout hebben natuurlijk, maar vind ik persoonlijk een groot pluspunt ABS :Y )

maar 7750.. is dat niet aan de ruime kant?? fiets kost kleine 7200 en ik betaalde 375 koste rijklaar maken is 7575..... zit veel tussen voor de zelfde fiets :X . maar die korting is wel welkom denk, want je kleding zal ook een klap hebben gehad...?

hoe lang heb je de tijd om te beslissen ivm oude prijs xj6?
 
maar 7750.. is dat niet aan de ruime kant?? fiets kost kleine 7200 en ik betaalde 375 koste rijklaar maken is 7575..... zit veel tussen voor de zelfde fiets :X . maar die korting is wel welkom denk, want je kleding zal ook een klap hebben gehad...?

hoe lang heb je de tijd om te beslissen ivm oude prijs xj6?

vergeet niet dat als de dealer hem nu 2 weken laat6 staan, hij de basisprijs waar die mee kan rekenen 7700 is in plaats van 7200.

Ik vind dat je op dit moment een goede deal hebt.

3 weken terug heeft van meel mij een naked geoffreert voor 7250 rijklaar. van meel geeft sowieso 3 jaar garantie op alle nieuwe motoren
Misschien eens rondbellen?

Edit:
ik zal even de offerte opzoeken als ik thuis ben, er zat namenlijk ook een middenbok bij, maar de totaalprijs weet ik even niet. voor de kale motor rijklaar was iig de adviesprijs (kosten rijklaar hetzelfde als de korting voor geen inruil)
Maar ik denk dat ze ze allemaal al verkocht hebben (de laatste lichting)
 
Laatst bewerkt:
Zit er inderdaad dik in dat ze bij Van Meel allemaal al weg zijn voor de oude prijs ja! De motorrijschool waar ik heb gelest heeft namelijk ook al 2 zwarte bij Van Meel vandaan tegen de oude prijs 8-)
 
Zit er inderdaad dik in dat ze bij Van Meel allemaal al weg zijn voor de oude prijs ja! De motorrijschool waar ik heb gelest heeft namelijk ook al 2 zwarte bij Van Meel vandaan tegen de oude prijs 8-)

op de offerte stond 7215 inclusief middenbok. zonder bok dus 7100 rijklaar. dit was zonder enige onderhandeling, dit bood hij. (met 3 jaar volledige garantie) alle accessoires die je besteld krijg je korting op, EN ze worden gratis gemonteerd.

Jou motorrijschool heeft inderdaad 2 zwarte ik heb ze gezien, maar ik weet dat ze na de levering van die 2 nog 6 hebben besteld (2 van iedere kleur).
wat ze daarvan over hebben weet ik niet
 
hey, gefeliciteerd. eindelijk alles geregeld!

veel plezier en de glimmende kant boven !!!
 
Jaja... Hebbessss!!!!!

wat een marteling zeg, dat wachten!!! maar vannavond even lekker wezen rijden!!!! :] jammer van dat weer... was binnen de kortste keren drijfnat! Maar ach dat mag het niet drukken natuurlijk!
m´n rim striping er nog op, en dan zal ik de foto´tjes even droppen hier.... :9


nu nog een beetje weer. want dit is nix B|

Trouwens.. er moeten niet meer rijscholen er mee gaan rijden, :N hoop toch stiekem dat het een beetje een zeldzaam dingetje blijft. kleine kans met die prijs-kwaliteit verhouding ;) ( tis gewoon de mooiste beste gaafste die er is natuurlijk ) maar ja..

nou... foto´s volgen!!
 
Jaja... Hebbessss!!!!!

wat een marteling zeg, dat wachten!!! maar vannavond even lekker wezen rijden!!!! :] jammer van dat weer... was binnen de kortste keren drijfnat! Maar ach dat mag het niet drukken natuurlijk!
m´n rim striping er nog op, en dan zal ik de foto´tjes even droppen hier.... :9


nu nog een beetje weer. want dit is nix B|

Trouwens.. er moeten niet meer rijscholen er mee gaan rijden, :N hoop toch stiekem dat het een beetje een zeldzaam dingetje blijft. kleine kans met die prijs-kwaliteit verhouding ;) ( tis gewoon de mooiste beste gaafste die er is natuurlijk ) maar ja..

nou... foto´s volgen!!

ik ben bang dat je dat niet gaat lukken, een zelfdzame XJ, maar feit blijft dat je de best sturende 600cc 4cil naked hebt gekocht. (en de mooiste ook trouwens !!!) meen ik serieus, de fazer stuurt niet zo fijn

je zal er altijd blij mee zijn!

Wat voor kleur rimstriping bdw?

de div heeft dat groen achtige, dus daar is het niet nodig..
 
Laatst bewerkt:
ik ben bang dat je dat niet gaat lukken, een zelfdzame XJ, maar feit blijft dat je de best sturende 600cc 4cil naked hebt gekocht. (en de mooiste ook trouwens !!!) meen ik serieus, de fazer stuurt niet zo fijn

je zal er altijd blij mee zijn!

Wat voor kleur rimstriping bdw?

de div heeft dat groen achtige, dus daar is het niet nodig..



Mijn motor is natuurlijk zwart.
Mijn helm is mat zwart met oranje.
handschoenenzwart een beetje grijs en oranje
er zit in middels een zwart met oranje tank pad op en er komt oranje rim striping op!!.
 
gaaf!

wat voor pak heb je dan? mijn pak zou wel mooi staan op jouw motor! 8-)
full
 
gaaf!

wat voor pak heb je dan? mijn pak zou wel mooi staan op jouw motor! 8-)
[afbeelding]

Dat zou mooi staan ja, zeker!

ik heb zwarte MQP textiel broek.
Een een zwartte spidi jas met Grijze accenten ( toevallig precies het antraciet grijs dat ook op de motor zit op onderandere kontje en radiator kappen. Prachtige jas trouwens )

de kleine spidi logo's op rug en schouders zijn in oranje gedrukt, dus ziet er allemal wel kikke uit al zeg ik het zelf. :P
 
JAJA!!!

na het poetsen f een fototje gemaakt..

MF sticker zit er op de foto nog niet op maar inmiddels wel.
nou, dit is hem dan hoor!!! Ik ben er reete trots op!!

full
 
Laatst bewerkt:
Zo, vandaag nog even 7 uurtjes wezen rijden. :]
Goed te doen ( zo zonder kuip, handvatverwarming, reet verwarming, navigatie en cd speler ;) )
Dit was de eerste keer sinds ik hem heb, dat ik meer als 2 uur achter elkaar er op gezeten heb.

zadel is best wel hard, maar pijn in me reet kreeg ik toch pas na een uur of 3 ( echt zeer vervelend is het zelfs nooit geworden dus dat "zit" wel goed :') )

sturen dat doet ie best ( was ook al bekend natuurlijk )
super grip, die bandjes. Steppies binnen no time aan de grond.
Zithouding is rustig de hele dag uit te houden zonder last van handen, polsen of rug.
Dus bij deze is tie weer de hemel in geprezen!

Heb er nu 1100 km op zitten en aankomende zaterdag krijgt hij z'n 1000km beurtje.
verbruik cijfers tot nu toe:

1:17

Omdat het benzine balkje nog al vroeg gaat knipperen, rij je vaak 240 a 250 op een tank als je dan bij de pomp staat gaat er maar 13 a14 liter bij. aangezien hij een tank van 17l heeft, moet 300km mogelijk zijn

240 / 14 = 17.1
300 / 17= 17.6

dus dat moet mogelijk zijn.

ff boekje er bij gepakt..
officieel heeft ie een 17.3 Liter tank
waarvan 3.2 Liter reserve.

op die 3.2 reserve moet je dus
3.2 x 17= 54,4 km mee kunnen rijden.
klopt dus aardig.
lijkt me geen verkeerd verbruik zo.

MAAR!!!!! motor is dus afgeknepen, ik weet niet of het verbruik verschild !!

misschien dat SUUS1980 al cijfertjes heeft??


@ MTMarc:

al een keus kunnen maken??
 
1 op 17, dat is heel netjes. Daar hoopte ik ook wel op.

Ik kan ook niet wachten

Heb je mijn mail gehad?
Wat voor slot past er onder het zadel? Is er een gleuf ofzo?
 
Zo, vandaag nog even 7 uurtjes wezen rijden. :]
Goed te doen ( zo zonder kuip, handvatverwarming, reet verwarming, navigatie en cd speler ;) )
Dit was de eerste keer sinds ik hem heb, dat ik meer als 2 uur achter elkaar er op gezeten heb.

zadel is best wel hard, maar pijn in me reet kreeg ik toch pas na een uur of 3 ( echt zeer vervelend is het zelfs nooit geworden dus dat "zit" wel goed :') )

sturen dat doet ie best ( was ook al bekend natuurlijk )
super grip, die bandjes. Steppies binnen no time aan de grond.
Zithouding is rustig de hele dag uit te houden zonder last van handen, polsen of rug.
Dus bij deze is tie weer de hemel in geprezen!

Heb er nu 1100 km op zitten en aankomende zaterdag krijgt hij z'n 1000km beurtje.
verbruik cijfers tot nu toe:

1:17

Omdat het benzine balkje nog al vroeg gaat knipperen, rij je vaak 240 a 250 op een tank als je dan bij de pomp staat gaat er maar 13 a14 liter bij. aangezien hij een tank van 17l heeft, moet 300km mogelijk zijn

240 / 14 = 17.1
300 / 17= 17.6

dus dat moet mogelijk zijn.

ff boekje er bij gepakt..
officieel heeft ie een 17.3 Liter tank
waarvan 3.2 Liter reserve.

op die 3.2 reserve moet je dus
3.2 x 17= 54,4 km mee kunnen rijden.
klopt dus aardig.
lijkt me geen verkeerd verbruik zo.

MAAR!!!!! motor is dus afgeknepen, ik weet niet of het verbruik verschild !!

misschien dat SUUS1980 al cijfertjes heeft??

Nou, mijn ervanringen komen aardig in de richting! Heb ook even getest: reed met een tank 250 km, en toen had ik 15km op reserve gereden. Moet zeggen dat er op deze tank 120 snelwegkm bij zitten. Afgelopen zondag 210 km gereden en nog 1 streep over, dus die 300 km is misschien een beetje krap maar zo'n 280/290 km moet je toch wel met een tank kunnen rijden. Weet niet hoe jij gemiddeld rijdt, maar ik trek m wel veel door dus dat scheelt natuurlijk ook wat benzine.
Zondag ook een uurtje of 6 weggeweest (incl. terrasjestijd dan he :Y ) voelde mijn billen ook een beetje, maar niet extreem. Ook geen last van mijn rug of armen. Heerlijk was het gewoon!
 
@Putlucht: Mooi fietsje geworden zo!!!! Paar kleine dingetjes doet al veel zie je!
Ik ga de tank, kapjes voor onder en kapjes achter wit laten spuiten en dan komen er rode accenten op. Als ie klaar is komt er een fotootje :)
 
@Putlucht: Mooi fietsje geworden zo!!!! Paar kleine dingetjes doet al veel zie je!
Ik ga de tank, kapjes voor onder en kapjes achter wit laten spuiten en dan komen er rode accenten op. Als ie klaar is komt er een fotootje :)


Zo dan!!!! ben benieuwd!!! klinkt echt super!!!!
kunnen we de foto's binnenkort verwachten??
Word het echt spierwit?? of een beetje gebroken zoals het orgineel ( vond ik erg mooi zelf ) deed een beetje old skool aan, gaaf!! :Y


en @ evolver86 :

gefeliciteerd met je aankoop!!! *O*
welke kleur is het geworden??
en wanneer kan je hem ophalen??
je mail heb ik beantwoord btw.
 
Terug
Bovenaan Onderaan