Yamaha xj6

Rensmt07

MF'er
31 aug 2022
39
8
Hey allemaal ik heb bijna mijn a2 rijbewijs is er iemand die ervaring heeft met deze motor en zou deze ervaring graag met mij willen delen alvast heel erg bedankt voor je berichtje
 
Ik heb les op zo'n ding gehad. Zelf vond ik hem toentertijd redelijk zwaar als je het vergelijkt met bijvoorbeeld een mt07. Blok was best vergevingsgezind en toert verder lekker.
 
Ik heb les op zo'n ding gehad. Zelf vond ik hem toentertijd redelijk zwaar als je het vergelijkt met bijvoorbeeld een mt07. Blok was best vergevingsgezind en toert verder lekker.
Top heel erg bedankt voor het delen van je ervaring
 
Heb op de A2 en A versie gelest. Vond de A2 te kort komen kwa vermogen. Voelt ontzettend vertrouwd en simpel te rijden. Doet wat je ervan verwacht zonder onvoorspelbaar te worden. Merkte wel toen ik naderhand een proefrit met de xj6 maakte dat het vertrouwen overging in overmoed. Maar rijdt prima. Misschien wel te prima.
 
Heb op de A2 en A versie gelest. Vond de A2 te kort komen kwa vermogen. Voelt ontzettend vertrouwd en simpel te rijden. Doet wat je ervan verwacht zonder onvoorspelbaar te worden. Merkte wel toen ik naderhand een proefrit met de xj6 maakte dat het vertrouwen overging in overmoed. Maar rijdt prima. Misschien wel te prima.
Oow oké en miste je de vermogen onder in of boven in of het compleete plaatje
 
Als ik me niet vergis is de a2 variant vaak op het gas begrensd. Dus je kan het gas maar tot 35kw opentrekken zegmaar. Je kan hem dus niet doortrekken. Zelf vond ik dat geen probleem, net even een versnelling lager blijven rijden maar snap dat het voelt alsof ie te kort komg
 
Als ik me niet vergis is de a2 variant vaak op het gas begrensd. Dus je kan het gas maar tot 35kw opentrekken zegmaar. Je kan hem dus niet doortrekken. Zelf vond ik dat geen probleem, net even een versnelling lager blijven rijden maar snap dat het voelt alsof ie te kort komg
Ooow zo op die manier ja
 
Oow oké en miste je de vermogen onder in of boven in of het compleete plaatje
Ik miste het vermogen onderin. Het opentrekken van het gas maakte de A2 variant in mijn ogen te traag. Je moet de gashendel verder openzetten om in de buurt van de vol vermogen variant te komen. Het is inderdaad zoals Bart1045 zegt.
 
Ik miste het vermogen onderin. Het opentrekken van het gas maakte de A2 variant in mijn ogen te traag. Je moet de gashendel verder openzetten om in de buurt van de vol vermogen variant te komen. Het is inderdaad zoals Bart1045 zegt.
Oké heel erg bedankt
 
Ik miste het vermogen onderin. Het opentrekken van het gas maakte de A2 variant in mijn ogen te traag. Je moet de gashendel verder openzetten om in de buurt van de vol vermogen variant te komen. Het is inderdaad zoals Bart1045 zegt.
Top dankjewel voor het bericht
 
Ik zag trouwens dat je diverse topics over motoren hebt. Je kan er beter eentje maken waarin je vragen stelt over alle motoren, houdt het forum wat schoner
 
Ben wat later met mijn reactie, maar het is een zeer fijne fiets. Zijn er specifiek dingen die je wilt weten? Ik rij wekelijks naar het werk zo'n 500KM en heb hem zelfs al een keer naar Italië en terug gereden (met passagier). Enige probleem dat ik ooit heb gehad is dat de voorlamp kapot ging. Was snel vervangen :). Verder heel betrouwbare motor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan