Yamaha XJ600 (1991) te koop

Sandervg

Rookie
31 jan 2013
27
0
Voor de winter de XJ600 uit 1991 overgenomen en fijn mee gereden een aantal maanden.

In 2018 nieuwe banden opgezet, accu vervangen, ketting en tandwielen vervangen en een nieuw zadel erop gezet. Ook zit er handvat verwarming op, wat wel prettig was in het najaar.

De motor is een prima motor (voor beginners?), de reden voor verkoop is dat ik erachter kwam dat de motor niet mijn droommotor is. Zelf een andere motorfiets overgenomen en hierdoor is de XJ600 nu overbodig geraakt.

Sinds midden april start de motor niet meer met de elektrische starter. Zelf heb ik niet veel technische kennis, maar heb wel het één en ander geprobeerd met de hulp van Youtube (startmotor en relais schoongemaakt), maar toch werkt de elektrische starter niet tot op heden. Door het aanduwen van de motor en hem door de versnelling heen te duwen heb ik de afgelopen weken toch nog wat ritjes kunnen maken (hoor hier de goed lopende motor: Filmpje motor.MOV).

Kom gerust een proefritje maken in Tilburg of Veldhoven, ik help je onderweg! Naast de foto’s ook het geluid van de vlot lopende motor.

Naast de motor krijg je nog twee kratten met reserve-onderdelen erbij die ik ook heb ontvangen bij aanschaf van deze motor. Geen idee wat er allemaal bij zit, maar op de foto’s ook een overzicht van een aantal van de spullen die in één van de twee kratten zit.

Vraagprijs: €400.-
 

Bijlagen

  • Foto motor 1.jpg
    Foto motor 1.jpg
    407,7 KB · Weergaven: 18
  • Foto motor 2.jpg
    Foto motor 2.jpg
    201,2 KB · Weergaven: 17
  • Foto motor 3.jpg
    Foto motor 3.jpg
    262,8 KB · Weergaven: 14
  • Foto motor 4.jpg
    Foto motor 4.jpg
    149,6 KB · Weergaven: 15
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan