yamaha xj600n specificaties

schepsol

Die hard MF'er
20 mrt 2006
353
0
Weesp
ik heb wel specificaties gevonden over een yamaha xj600n uit 1994 maar dan vind ik gegevens die niet kloppen ten opzichte van mijn motor.
de gegevens die ik heb gevonden heeft mijn motor een dubbele remschijf voor en ik heb een enkele. ook staat er dat die 5 versnellingen moet hebben en ik heb er 6.
weet iemand hier meer vanaf???? of heb ik gewoon de verkeerde gegevens??
 
Bepaalde types van de diversion 600 hebben idd maar een enkele schijf voor.
Hoe het precies zat weet ik zo niet, maar het is dus geen raar iets dat je dr maar 1 hebt (en als je het van een bikez.com oid hebt gehaald, daar stikt het ook van de fouten).
 
Laatst bewerkt:
ok het is dus allemaal een beetje vaag en onduidelijk.
maar het zal wel goed zijn.
in ieder geval bedankt!

als iemand anders nog wat weet hierover hoor ik het graag
 
De XJ600N/S Diversion (1992-2004) heeft in de loop van z'n bestaan een aantal modificaties ondergaan.
De oudere modellen (tot 1998) hebben één schijf voor, de nieuwere twee.
In 1996 is de XJ600S (Diversion) optisch enigsins gewijzigd, en heeft hij o.a. een oliekoeler, electrische brandstofpomp en electrische carburatuer verwarming gekregen.
Alle XJ600N/S modellen hebben een 6-bak. Standaard heeft het blok 61pk, import modellen willen wel eens 50pk hebben. (en natuurlijk zijn er ook nog 25KW uitvoeringen)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Inderdaad, een diversion van 1994 kan geen dubbele remschijf hebben, want deze is, zoals Marcnij vermeld, pas vanaf 1998 erop gemonteerd. Dus je Div is kompleet in orde.

Nu lekker :] , en geen zorgen maken.
 
Ben er ooit eentje tegengekomen met een roestrode ketting die zowat over straat sleepte en enorm knarste en piepte toen ik er achter reed (wat daarna nog slecht een paar seconden duurde voor ik er voorbij was). Hopelijk heb jij niet zo'n uitvoering :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan