Yamaha XJR1300 bwjr. 2002, 4650 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

RonnieKawa

Die hard MF'er
26 mei 2006
531
8
Zevenbergen
Aangeboden,

een nette en goed onderhouden Yamaha XJR1300 uit 2002. Het gaat om het nieuwere modeltype RP06. De motor heeft ongeveer 60.000 km gereden en heeft in juni een grote beurt gehad, daarbij hebben ze alle olieen ververst, kleppen nagekeken en evt. gesteld, carburateurs gesynchroniseerd en stalen remleidingen gemonteerd.
Ketting + tandwielen zijn nog oke en de banden zijn vorig jaar vervangen en hebben nu 1500km asfalt gezien. (Michelin PilotRoad 2CT)

Verder zit er een rvs uitlaatsysteem onder met 2 laser prostock dempers, komt een heerlijk geluid uit.

Op de foto staan witte knipperlichtglaasjes, heb de originele er nog bij. Tevens zit er een wit achterlicht in, hiervan is ook het origineel aanwezig.
full
 
De prijs die erbij staat, 4650 euro is een vraagprijs en er mag dus ook geboden worden op de motor, mits het een realistisch bod is.
 
Heb er zelf ook een ,pas gekocht,zonde dat je hem wegdoet!!
Maar even een KICKJE dan maar,succes met de verkoop...... :W
 
Het is zeker een fijne motor om mee te rijden. Het maakt me wel verdrietig dat ik hem te koop heb staan, maar ik heb liever dat iemand anders hem gebruikt waarvoor hij gemaakt is, namelijk om lekkere kilometers te maken.

Ik heb nu al te weinig tijd om te rijden, moet het hebben van een aantal ritjes per jaar, mijn vriendin en ik verwachten deze winter een kleintje en daarna ben ik bang dat er helemaal geen tijd meer overblijft.... en dan is het zonde om zo'n mooie machine in de garage te laten verstoffen.

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan