yamaha xjr1300

Boefje

MF veteraan
Donateur
28 jan 2002
8.837
595
Wat zijn nu mooie motoren in de klasse van xjr 1300...

super vette motor, maar beetje duur....
 
Wat dacht je van een Bandit :?
Of een Ducati Monster :?
Of een Kawa ZRX :?
Of een Honda uhm...
 
Bandit vindt ik het frame niet echt mooi,.. kawa zrx is heel gaaf, alleen die bruine kleur van het motorblok, hebben ze die ook in andere kleuren ?..

Ducatti Monster is gaaf, is ie niet alleen duur ? en volgens mij is die ook een stukje kleiner, en heeft minder vermogen, toch ??????

Honda variant ???
 
honda X eleven, honda bigone, gsx1100, gsx1400, V-raptor, bmw R1150R, Triumph Speed Triple, voxan roadster,

niet allemaal de klasieke uitstraling van een XJR, maar komt aardig in de buurt dacht ik.
 
thnxs, ga ik vanavond eens kijken op internet
 
2e hands ook nog gekeken, nieuwere modellen zijn bijn anet zo duur,...
De nog oudere vondt ik gelijk minder mooi.....
 
full
:}
honda x4
 
euuhh,. Yamaha V-max, redelijk in prijs en supersnel


Over na zitten te denken, was vroeger vor mij de chopper (sorry niels, voor mij blijft het een chopper), maar ben bang dat ik dan dezelfde tekortkomingen tegenkom vergeleken bij mijn huidige motor, je weet wel, iedere 100 km bij een tankstation,...


Die x4, wat is dat, ziet er gaaf uit, nog nooit gezien eigenlijk,... ik zal hem eens opzoeken...
 
Op maandag 14 oktober 2002 20:06 schreef Boefje het volgende:Die x4, wat is dat, ziet er gaaf uit, nog nooit gezien eigenlijk,... ik zal hem eens opzoeken...
het is een 1300cc honda en het is het antwoord van honda op de v-max.
ze zijn nooit officieel in nederland geleverd.deze staat bij huybers motoren in schijndel:
MG-TP-84.jpg
.
die ander is van mijzelf 8-)
 
Op maandag 14 oktober 2002 22:21 schreef hoffer het volgende:het is een 1300cc honda en het is het antwoord van honda op de v-max.
ze zijn nooit officieel in nederland geleverd.deze staat bij huybers motoren in schijndel die ander is van mijzelf 8-)

vandaar dat je ze dus heel weinig ziet,...
mooie motor.
 
Die Honda is inderdaad een mooi ding!
Maar vind mijn Kawa toch mooier.
Zwart blok trouwens.

Kan iemand me eens uitleggen hoe ik hier een foto invoeg aub?
 
'Kheb nog een zrx 1100 staan van 1999, met een (orgineel) zwart motorblok.

Paul.


Cool, fototje, moet wel eerlijk zijn ik ga er pas een kopen of eentje bouwen als ik in mijn nieuwe huis ga (duurt nog 6 maanden). Maar ben wel benieuwd,.....

wl, wordt het toch een nieuwe motor kopen en mijn oude ombouwen tot een eenzit...
 
Terug
Bovenaan Onderaan