Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik weet niet wat jij tapeinden noemt maar carters zitten met schroeven aan elkaar vast.Niet ergens een verstopt boutje vergeten los te draaien,je zal niet de eerste zijn,en anders zit er weinig anders op dan blijven kloppen,
wat je ook nog kan proberen is kruipolie in de gaten van de tapeinden spuiten en een tijd laten weken.
wat fijn om de taalnazi uit te kunnen hangen zonder verdere inbreng die inhoudelijk is: Applaus!Ik weet niet wat jij tapeinden noemt maar carters zitten met schroeven aan elkaar vast.
Tapeinden vindt je bij cilinders, uitlaten en soms nog wel bij inlaatspruitstuk.
Applaus voor jezelf... geen enkele inhoudelijke inbreng... Huldewat fijn om de taalnazi uit te kunnen hangen zonder verdere inbreng die inhoudelijk is: Applaus!
Kan net zo goed om de cilinderkop gaan,de TS is daar niet duidelijk over.Ik weet niet wat jij tapeinden noemt maar carters zitten met schroeven aan elkaar vast.
Tapeinden vindt je bij cilinders, uitlaten en soms nog wel bij inlaatspruitstuk.
Aangezien hij het heeft over de bovenkant van het blok en vloeibare pakking geloof ik dat niet.Kan net zo goed om de cilinderkop gaan,de TS is daar niet duidelijk over.
Ja achteraf denk ik dat je gelijk heb,maar dat naar verborgen bouten zoeken geld ook voor het carter.Aangezien hij het heeft over de bovenkant van het blok en vloeibare pakking geloof ik dat niet.
Het bovencarter zit met paspennen op het ondercarter en dat zal goed vast zitten. Geduldig tegen het bovencarter tikken en een punt op zoeken waar het onder- of bovencarter uit steekt. daar kan je met een schroevendraaier of een dikke drevel proberen dat los te tikken.
Dat zou ook wel erg dom zijn. Hoe kom je d'r op?Ik zou niet met een schroevendraaier tussen de pasvlakken gaan wrikken.
Dank voor de tip. Ik kreeg ook de tip om met een een verf föhn het blok voorzichtig warm te maken en dan blijven kloppen totdat de boel de boven kant los komt van de onderkantAangezien hij het heeft over de bovenkant van het blok en vloeibare pakking geloof ik dat niet.
Het bovencarter zit met paspennen op het ondercarter en dat zal goed vast zitten. Geduldig tegen het bovencarter tikken en een punt op zoeken waar het onder- of bovencarter uit steekt. daar kan je met een schroevendraaier of een dikke drevel proberen dat los te tikken.
Je hebt gelijk wel fotoos gemaakt maar niet duidelijk genoeg om te posten.Paar foto's zou verhelderend kunnen werken.
Je weet zeker dat alle boutjes er uit zijn?Heren bedankt voor alle info
Dank voor de tip. Ik kreeg ook de tip om met een een verf föhn het blok voorzichtig warm te maken en dan blijven kloppen totdat de boel de boven kant los komt van de onderkant
Ik ben nieuw op dit forum wat is de TSIk zou niet met een schroevendraaier tussen de pasvlakken gaan wrikken.
Maar eerst afwachten tot de TS helder maakt wat hij nu los wil hebben.
Ik heb het kleppendeksel eraf, en de cilinder eraf gehaald. Waar het om gaat zijn de de 2 helften Waar de versnellingsbak in ligt. Ik heb hier helaas geen goede fotoos vanIk zou niet met een schroevendraaier tussen de pasvlakken gaan wrikken.
Maar eerst afwachten tot de TS helder maakt wat hij nu los wil hebben.
Dat ben jij,TS is afkorting voor Topic StarterIk ben nieuw op dit forum wat is de TS
Volgens mij wel ik heb overal gekeken en heb ook een hanes wpb kon geen verborgen bouten vindenJe weet zeker dat alle boutjes er uit zijn?
Dank je welDat ben jij,TS is afkorting voor Topic Starter
Ik ga fotoos malen maakt het voor iedereen duidelijkerDat ben jij,TS is afkorting voor Topic Starter