Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Datum is er al, de 25ste
Da's dus de eerste die afvalt om YICS-tool#2 te bewarenUitgaande van het feit dat het werkt
He jakkes, alsjeblieft niet verzetten hoor, heb alles al geregeld voor de 25e.
(Ja, ik weet het....moet je maar geen hond nemen!)
Da's dus de eerste die afvalt om YICS-tool#2 te bewaren
maar moet idd nog getest worden
Weet niet wie 'm het beste kan hebben:
-Clithopias als hofleverancier van de P&P-ruimte maar zonder synch-setje.
-TripleXS als bezitter van een Carbtune maar zonder YICS-motor.
Zelf kunnen ze er dus niks mee maar wellicht anderen helpen.
Your votes please.
Zoals je in m'n 'dubbelpost' kan zien heb ik er meteen maar 2 gemaakt, en natuurlijk houd ik er lekker zelf ook 1Kan aan mijn liggen, maar:
A. Jij hebt de tool al in huis
B. Jij heb een synchro set thuis
C=A+B
C
FF wiskunde toepassen en het antwoord wordt dan.....
of je zet de lijst van benodigdheden plus alle maten hier in het topic neer, dan wel in het xj?xs topic neer, zodat wij allen een eigen tool kunnen fabrieken en dan alleen een eigen synchro set hoeven aan te schaffen of een ergens indien nodig te lenen, van een goede vriend cq vage kennis
Men lucht in je voorvork (=hogere druk), maak je de vering zwaarder.Ik ben nu bezig om de poten van die andere voorvork uit elkaar te halen maar heb nog even een vraagje.
Een setje heeft nippels bovenaan om lucht in te doen en de andere niet, ik vraag me af wat de voordelen/nadelen zijn van lucht in je voorvork.
Zoals je in m'n 'dubbelpost' kan zien heb ik er meteen maar 2 gemaakt, en natuurlijk houd ik er lekker zelf ook 1
We hebben hier alleen maar een achtertuin zonder achterom, dus een P&P hier voor de deur is wat lastig en zeker niet overdekt
Ik heb de beschrijving gevolgt zoals die op jouw CDtje staat en hier te vinden is:
http/home.westman.wave.ca/~jbe/YICS.htm
of
http/www.crc2onlinecatalog.com/yics_tool.htm
#6x32treaded rod = M4 draadeind
alle maten zijn in inches en 1 inch = 2.54 cm
als buis heb ik dus alu buis uit het profielen rek van de praxis,gamma,karwei met een binnendiameter van 4mm(kan dat M4 draadeind dus strak doorheen) en een buitendiameter van 6mm.
Verders 1 borgmoer, 1 vleugelmoer en 7 revetjes (buitendiameter kleiner dan 10mm) allen M4 en een grotere revet/slotring (is bij mij M5)
Als slang had ik toevallig liggen dikwandig slang met een buitendiameter van 9,5mm en een binnendiameter van 4mm. aangezien de YICS-tunnel 10mm doorsnee is wil je iets hebben wat daar net onder zit en het m4 draadeind moet er netjes doorheen passen
Zo moet het wel lukken zelfs bij vage kenissen
Men lucht in je voorvork (=hogere druk), maak je de vering zwaarder.
Nadeel: niet progressief en met te hoge druk pers je je keerringen naar buiten
Hoezo, wil je aandelen kopen@koekum: geef je ook cursussen YICS-tools fabrieken, en verhandel je ze ook?
Ik weet niet waar je het over hebtNeem aan dat revet ringetjes zijn
Ik heb ook nog de mogelijkheid om achter in de tuin te sleutelen maar dan moet de motor eerst door het huis heen, dat gaat me voor een P&P toch net te ver.Ik ken trouwens het probleem met het buiten aan straat klussen
Checkski!Hoezo, wil je aandelen kopen
Ik heb er nu dus een over om weg te geven.
Maar ik heb ook nog materiaal over om er (bijna)nog een te maken.
Als jij dan zorgt voor het M4 draadeind, de vleugelmoer, de borgmoer en de grote ring, dan neem ik voor jou de buisjes, slangetjes en ringetjes mee.
En dan kap ik er echt mee