Yamaha XS400 compleet cafe racer project TE KOOP

Status
Niet open voor verdere reacties.

DoortjeXS400

Rookie
21 jul 2016
26
0
Rijdende Yamaha afgelopen winter gedemonteerd om om te bouwen naar cafe racer/tracker (zie mijn topic elders op dit forum). Ik kom er echter niet aan toe. Alle originele onderdelen van de motor zijn aanwezig (op het stuur, de spiegels en het windscherm na). Ook een hoop nieuwe onderdelen aanwezig. Advertentie staat ook op MP met heel veel foto's.

https://www.marktplaats.nl/a/motoren/motoren-yamaha/m1176472863-motor-project-caferacer-yamaha-xs-400-special-1981.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr&pos=1

Bij het demonteren van het motorblok ben ik twee zaken tegengekomen die vervangen/gefikst moeten worden (body van een van de carburateurs mist een oogje bij de vlotter, nokkenas is aan het uiteinde gehavend). Zie laatste twee foto's.
Ik heb fotos van alle stappen van het demontageproces gemaakt. Ook zijn alle stekkers van de kabelboom gelabeld. Daarnaast heb ik nog een Haynes manual voor je liggen, daarin kun je prima terugvinden hoe alles in elkaar zit. Motor staat op vrijwel nieuwe banden en een nieuwe accu krijg je erbij.

Nieuwe onderdelen:
Megaton dempers matzwart
Handvatten Biltwell Kung Fu cognac/geel 7/8 (22mm)
Handvatten Biltwell Thruster chocoladebruin 7/8 (22mm) 7/8 (22mm)
Revisieset remklauw
Bougies (2)
Luchtfilters
Superbikestuur
Tracker stuur
Knipperlichten
Uitlaatwrap + binders
Bar end mirrors
Gas en koppelingskabel xxcm
Aanzuigrubbers carburateur

Motor heeft gewoon een kenteken, maar is momenteel wel geschorst.

Vraagprijs voor motor en alle nieuwe onderdelen: E500,- euro (nieuwe onderdelen waren al ruim 350 euro)

Vraagprijs voor alleen de complete motor (inclusief accu en nieuw stuur): E225,-

Vraagprijs voor alleen de nieuwe onderdelen: E275,-

Doe een goed bod en je kunt lekker starten met een mooi projectje! Foto's volgen...
 
Laatst bewerkt:
full
 
Verkeerde plaats ;) Dit hoort in aankoop thuis:
http://www.motor-forum.nl/motorshopper/advertenties/ge6tc//Advertenties-Motoren.html?aanbieder=particulier (Te koop: Motoren - Motor-Forum)
:t
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan