Yamaha xs650 Star Twin chopper gezocht

Wilholm68

MF veteraan
30 jun 2010
1.325
34
Leeuwarden
Hallo allemaal ,

Ik heb in een grijs verleden een yamaha shopper gebouwd (1993)op basis van een Star Twin -frame , kleur parelmoer paars.
Dit was mijn eerste motor en ben eigenlijk benieuwd of deze bike nog bestaat. Zomaar uit nieuwsgierigheid.

De bike was in 1994 op kenteken gekomen na keuring RDW.
Ik weet eigenlijk niet of ik , het volledige kenteken moet plaatsen ivm privacy van de huidige eigenaar/esse. De bike is toendertijd in1997 verkocht vanuit Harlingen volgens mij naar Ijmuiden of Heerhugowaard. Inmiddels kun je zien dat de 3e eigenaar hem in bezit heeft sinds 2009.

weet iemand iets? kenteken begint met MS-..

fotootje zou leuk zijn.....

Groeten Wilholm
 
Als die motor nu nog op kenteken staat en dus in het bezit is van een eigenaar dan zal die motor nog wel bestaan toch? Gegevens van waar die knakker woont krijg je niet van het RDW volgens mij (ook wel logisch, privacy). Kan je niet de persoon bereiken aan wie je hem in 1997 hebt verkocht? Dan kan hij/zei je misschien wel weer doorlinken naar de nieuwe eigenaar?
 
Als die motor nu nog op kenteken staat en dus in het bezit is van een eigenaar dan zal die motor nog wel bestaan toch? Gegevens van waar die knakker woont krijg je niet van het RDW volgens mij (ook wel logisch, privacy). Kan je niet de persoon bereiken aan wie je hem in 1997 hebt verkocht? Dan kan hij/zei je misschien wel weer doorlinken naar de nieuwe eigenaar?
Je kunt een verzoek doen via RDW.
Dat moet je sowieso betalen, ook als de huidige eigenaar geen contactgegevens doorgeeft.
 
hahaha nee, ik denk dat ie omgekat is, staat nu op het kenteken dat hij 1200 cc heeft, dus dan zal hij ook wel opnieuw gekeurd zijn....
 
hahaha nee, ik denk dat ie omgekat is, staat nu op het kenteken dat hij 1200 cc heeft, dus dan zal hij ook wel opnieuw gekeurd zijn....
Dat heet niet omgekat, maar omgekeurd.....
Gebeurt vaker.
 
kijk hier denk ik ook wel eens aan (bedoel :waar zou mn ouwe motor zijn)
heb jaar of 20 geleden ook een xs hardtail gehad, boel werk mee gehad om te laten keuren enzv.
was toen bijzonder ding want zat wel een motorband op van 230 breed (was toen bijzonder)
heb hem in die periode ingeruild voor een speciale racer bij brouwer in Nijkerk , en die heeft mn hardtail nog geen week gehad en toen al weer verkocht , alleen hij weet niet meer aan wie (was een blauwe motor toen)
 
kijk hier denk ik ook wel eens aan (bedoel :waar zou mn ouwe motor zijn)
heb jaar of 20 geleden ook een xs hardtail gehad, boel werk mee gehad om te laten keuren enzv.
was toen bijzonder ding want zat wel een motorband op van 230 breed (was toen bijzonder)
heb hem in die periode ingeruild voor een speciale racer bij brouwer in Nijkerk , en die heeft mn hardtail nog geen week gehad en toen al weer verkocht , alleen hij weet niet meer aan wie (was een blauwe motor toen)


precies!!
 
kijk eens bij Woesthoff parts in brummen die hebben ene xs650 startwin staan ook in de kleur paars
 
Terug
Bovenaan Onderaan