Yamaha XS750 onderdelen gezocht

Thijssie90

Rookie
3 jan 2017
16
1
Alkmaar
Hi Allemaal,

Voor de aankomende wintermaanden hou ik mij bezig met het ombouwen van een Yamaha XS750. Hiervoor ben ik op zoek naar wat onderdelen.
Bijvoorbeeld het bedieningspaneel van de gashendel ( linkerkant, startknop etc) en die van de rechterkant ( waar de richtaanwijzers knoppen op zitten etc)

Heb je deze onderdelen nog liggen, dan hoor ik het graag. Wellicht heb ik ook andere dingen nodig, al kom ik daar nu niet zo snel op.


Met vriendelijke groet,

Thijs
 
Niet ergens, netjes in de bak met elektrazooi 😎

Er is van het voorjaar wel het nodige afgevoerd naar de oud ijzerhandel, want een deel was echt niet meer bruikbaar. Maar er nog wel wat beschikbaar. Laat maar weten tzt. Ben bereikbaar via PB.

En bij ophalen koffie en ervaringsgegevens 😉
 
Niet ergens, netjes in de bak met elektrazooi 😎

Er is van het voorjaar wel het nodige afgevoerd naar de oud ijzerhandel, want een deel was echt niet meer bruikbaar. Maar er nog wel wat beschikbaar. Laat maar weten tzt. Ben bereikbaar via PB.

En bij ophalen koffie en ervaringsgegevens 😉
prive bericht is verstuurd:)
 
Er stond een Engelstalige reactie die maar 1 doel had, verwijzen naar een bedrijf die bepaalde artikelen verkoop.
Ongevraagd en ongepaste reclame, oftewel...spam.

Vanwaar de vraag ?
Het engels talig bericht had ik niet gezien. Vandaar dat ik nieuwschierig was of mijn onderwerp als spam werd gezien? Ik ben net nieuw en weet nog niet hoe het in zijn werk gaat, vandaar;)
 
tipje dan nog; vrij veel onderdelen zijn op meerdere XS types toegepast zoals de stuur armaturen die jij bedoelt.
ze zijn er soms in meerdere varianten, daar moet je even op letten. Maar bijvoorbeeld bij Heiden tuning, xs650.biz kan je nog heel veel nieuw/imitatie vinden, voor helemaal niet zo'n gekke prijzen.
Maar het beste ben je vaak uit met een sloop-donor, in de zomermaanden komen ze regelmatig voorbij op Marktplaats e.d.
 
Terug
Bovenaan Onderaan