Yamaha XSR 700 900 FASTER SONS

De 80 edition is een limited versie. Voor BE waren er 5 voorzien. Misschien dat ze er extra maken bij grote vraag?
 
Kost iets meer inderdaad, maar je krijgt er ook nog 2 kleine kappen op de zijkant bij :P (tja los zal je dan ook op die prijs uitkomen)
 
Even een cross-post. Ik kom mij hier aansluiten. Kom van een total-loss MT-09SP

Nadat ik 2 maanden geleden een nieuwe MT09 SP had gekocht was deze in de prak gereden met mij erop, door een koekblik.

Vandaag weer langs gebben geweest.

XSR900 80's black Edition gekocht. André gaat er nog voor zorgen dat er een Abarth kontje opkomt. Comfort/luxe zadel direct mee besteld, net zoals een korte kentekenplaathouder.

Zal nog waarschijnlijk een ZARD Uitlaat onder komen (als de killer eruit te halen is en terug te plaatsen is). Of mijn huidige Leovince die gelukkig nog niet gemonteerd was ten tijde van het ongeval.

En dan met de tijd een Motodemic koplamp, kleine knippers, hyperpro vering en nog wat optische dingen.

Het begin is er weer. Erg blij
 

Bijlagen

  • 2017-Yamaha-XS850AB-EU-Detail-003-03_Tablet.jpg
    2017-Yamaha-XS850AB-EU-Detail-003-03_Tablet.jpg
    76,6 KB · Weergaven: 19
  • 003_XSR900-7-Inch-Headlight-Conversion.jpg
    003_XSR900-7-Inch-Headlight-Conversion.jpg
    178,7 KB · Weergaven: 27
  • 20200124_140933.jpg
    20200124_140933.jpg
    1,9 MB · Weergaven: 26
Even een cross-post. Ik kom mij hier aansluiten. Kom van een total-loss MT-09SP

Nadat ik 2 maanden geleden een nieuwe MT09 SP had gekocht was deze in de prak gereden met mij erop, door een koekblik.

Vandaag weer langs gebben geweest.

XSR900 80's black Edition gekocht. André gaat er nog voor zorgen dat er een Abarth kontje opkomt. Comfort/luxe zadel direct mee besteld, net zoals een korte kentekenplaathouder.

Zal nog waarschijnlijk een ZARD Uitlaat onder komen (als de killer eruit te halen is en terug te plaatsen is). Of mijn huidige Leovince die gelukkig nog niet gemonteerd was ten tijde van het ongeval.

En dan met de tijd een Motodemic koplamp, kleine knippers, hyperpro vering en nog wat optische dingen.

Het begin is er weer. Erg blij
Ik heb die wit met rode besteld die op de derde foto staat.:9
 
Die is ook erg mooi ja! Was nooit fan van de kleuren van de XSR tot deze 2 modellen (en de anniversary)
Me too.:+
Het valt me trouwens op dat de meeste accessoires de motor niet mooier maken. Dat betekent dat het design klopt.
 
Op de XSR 900 van mijn vrouw zit een ion tankring van sw motech. Valt bijna niet op. Nadeel is wel dat de tank niet in het midden zit, maar ze heeft een kleine tanktas dus heeft ze er geen last van dat hij wat naar rechts zit.

afgelopen donderdag een goede deal kunnen maken bij nr1motor/mlm voor een set lc2 legend tassen van sw motech inclusief slc beugels. We vonden de tassen het mooist en de beugel is het minst storend van alle modellen die we gevonden hebben. Je kunt er zelfs een racenummerplaat bij kopen voor als je de tassen er niet op hebt zitten.

Bekijk bijlage 1468752Bekijk bijlage 1468753Bekijk bijlage 1468754
worden volgende week geleverd, dus kan nog geen ervaringen delen.


Hepco&Becker hebben trouwens ook retro koffers/tassen voor de XSR genaamd Legacy, maar ik vond hun ophangbeugel niet mooi.

Heb je de tassen al binnen? Valt de inhoud niet tegen, voor een paar dagen Eifel bijvoorbeeld?
 
Heb je de tassen al binnen? Valt de inhoud niet tegen, voor een paar dagen Eifel bijvoorbeeld?

deze week binnengekomen. Montage was erg eenvoudig, er wordt gebruik gemaakt van de al aanwezige schroefdraad punten in het subframe.
Qua inhoud zijn ze idd niet supergroot, maar voor een paar dagen weg is het voor ons beiden iig genoeg. (We moeten alleen wel de frituurpan thuislaten).
 

Bijlagen

  • DEFB75DF-2EA8-4B49-9614-C11F2A3E9777.jpeg
    DEFB75DF-2EA8-4B49-9614-C11F2A3E9777.jpeg
    45,4 KB · Weergaven: 28
  • B3C9FD41-C6B1-4163-A590-68B266AE94A3.jpeg
    B3C9FD41-C6B1-4163-A590-68B266AE94A3.jpeg
    52,2 KB · Weergaven: 31
Was de zwarte er niet geweest , was ik ook voor de wit met rode gegaan. Ik zie dat de zijkapjes er al zijn.
Hier waren/zijn die er nog niet. Zou de motor eens moeten gaan halen. Maar het weer moedigt me niet aan.
 
Iemand nog leuke tips voor bar-end mirrors die plug en play zijn?

Zit momenteel even te kijken voor die motodemic koplamp, echt mooi spul zeg.
 
Was de zwarte er niet geweest , was ik ook voor de wit met rode gegaan. Ik zie dat de zijkapjes er al zijn.
Hier waren/zijn die er nog niet. Zou de motor eens moeten gaan halen. Maar het weer moedigt me niet aan.

Was een wat oude foto, maandje geleden toen ik er was. Zijkappen zijn er nu nog niet volgens Gebben, ze verwachten het de komende maand binnen te hebben hopelijk. De 80's black edition gaan er rap doorheen en zullen bijna uitverkocht zijn wordt al aangegeven. Zal mij niks verbazen als ze er nog een paar extra van de bank laten rollen.
 
Iemand nog leuke tips voor bar-end mirrors die plug en play zijn?

Zit momenteel even te kijken voor die motodemic koplamp, echt mooi spul zeg.

Gaaf man, gefeliciteerd. Heb recent ook een XSR900 gekocht, reed hiervoor op een MT10. Ben zelf erg tevreden over de rizoma bar ends.

Vandaag nog een Translogic quickshifter besteld, die komt er volgende week op.*O*

Zadel is ook super fijn trouwens, kijk erg uit naar het komende seizoen:]
20CECADE-8FF7-4208-9D0A-312CB8AF87AC.jpeg

4193D2A6-2042-48DA-8A54-370CBFA063CB.jpeg
 
Gaaf man, gefeliciteerd. Heb recent ook een XSR900 gekocht, reed hiervoor op een MT10. Ben zelf erg tevreden over de rizoma bar ends.

Vandaag nog een Translogic quickshifter besteld, die komt er volgende week op.*O*

Zadel is ook super fijn trouwens, kijk erg uit naar het komende seizoen:]
Bekijk bijlage 1471986
Bekijk bijlage 1471987
Mooi ding hoor!

Wel mooie spiegels inderdaad, wel beetje te prijzig na mijn smaak.

Wat voor koplamp unit heb je erop zitten?Ziet eruit als LED. Is ook een maatje groter of niet? Erg mooi!

Denk zelf dat ik voor de OEM quickshifter ga gezien deze plug en play is vanaf 2018.
 
Mooi ding hoor!

Wel mooie spiegels inderdaad, wel beetje te prijzig na mijn smaak.

Wat voor koplamp unit heb je erop zitten?Ziet eruit als LED. Is ook een maatje groter of niet? Erg mooi!

Denk zelf dat ik voor de OEM quickshifter ga gezien deze plug en play is vanaf 2018.

Thanks man, spiegels zaten er al op toen ik hem kocht. Weet ook niet of ik het zelf er voor over zou hebben..

De koplamp is een 7 inch SKTYANTS koplamp met ingebouwde knipperlichten. Geeft hem een stuk moderner uiterlijk vind ik.

B1EC3B0E-6DAD-4B05-BEB7-33974F2E9D82.png
 
Thanks man, spiegels zaten er al op toen ik hem kocht. Weet ook niet of ik het zelf er voor over zou hebben..

De koplamp is een 7 inch SKTYANTS koplamp met ingebouwde knipperlichten. Geeft hem een stuk moderner uiterlijk vind ik.

Bekijk bijlage 1472341

Ah top, zit zelf naar een 7 inch of replacement LED te kijken van Motodemic. Gaaf licht!
 
Op de motorbeurs tegen de XSR 700 en 900 aangelopen. Leuke motoren om te zien! Hoe lang doet de 700 erover om op 100 te komen?
Zijn ze met quickshifter op/terugschakelen te krijgen? Ik heb last van m'n polsen en moet de koppeling dus zo min mogelijk gebruiken.
 
Er bestaat er alleszins 1 voor. Oa van Healtech. Misschien ook die van Yamaha voor de MT07?
Ook zo weinig mogelijk remmen?
 
Gaaf man, gefeliciteerd. Heb recent ook een XSR900 gekocht, reed hiervoor op een MT10. Ben zelf erg tevreden over de rizoma bar ends.

Vandaag nog een Translogic quickshifter besteld, die komt er volgende week op.*O*

Zadel is ook super fijn trouwens, kijk erg uit naar het komende seizoen:]
Bekijk bijlage 1471986
Bekijk bijlage 1471987
Ik ben ook nog altijd van plan Translogic Quickshifter te kopen voor het mooie weer eraan komt.
Ga je zelf installeren?
Wat betaald ervoor?
Ik kan 'm geloof ik voor 320 kopen. Dan wel zelf te installeren.

Gaat dan toch om productcode: TLS-QSX-I-DCS ?
 
Ik ben ook nog altijd van plan Translogic Quickshifter te kopen voor het mooie weer eraan komt.
Ga je zelf installeren?
Wat betaald ervoor?
Ik kan 'm geloof ik voor 320 kopen. Dan wel zelf te installeren.

Gaat dan toch om productcode: TLS-QSX-I-DCS ?

Heb hem vandaag binnen gekregen, gaat hem er van het weekend zelf op zetten ja.
Is redelijk plug and play, en hoeft niet afgesteld te worden oid.

Heb een paar tientjes meer betaald, schijnt echt super fijn te werken.
Het is inderdaad de productcode die jij vermeld.
Laat je weten als hij erop zit! :]
 
Laatst bewerkt:
Ik ben nog een redelijke noob met quickshifters. Wat kun je nou met deze? Zowel opschakelen als terugschakelen zonder koppeling? Kun je er ook vanuit stilstand mee wegrijden, of moet je voor vanuit vrij naar 1 nog wel zelf koppelen?
 
Ik ben nog een redelijke noob met quickshifters. Wat kun je nou met deze? Zowel opschakelen als terugschakelen zonder koppeling? Kun je er ook vanuit stilstand mee wegrijden, of moet je voor vanuit vrij naar 1 nog wel zelf koppelen?
Ben ook noob hoor.
Maar naar wat ik gelezen heb...
Naar beneden kan niet of je moet ook nog autoblipper installeren. Kost je nog eens 400 ofzo.
Naar boven kan alles vanaf de 1. Dus 1 wel altijd met koppeling, vanaf dan niet meer. Van uit stilstand dus niet mogelijk.
 
Lekkere kleur zeg! Die gouden velgen maken hem echt.

Ik wacht nog vol smacht op een koper voor de Fz1 vooraleer ik een Xsr kan gaan halen. (Twijfel nog over inruil maar daar krijg je altijd zo weinig voor terug)
 
Terug
Bovenaan Onderaan