Yamaha XSR 700 900 FASTER SONS

Lekkere kleur zeg! Die gouden velgen maken hem echt.

Ik wacht nog vol smacht op een koper voor de Fz1 vooraleer ik een Xsr kan gaan halen. (Twijfel nog over inruil maar daar krijg je altijd zo weinig voor terug)
In het echt zijn de velgen nog mooier, het is jaren '70 metal flake.
 
In het echt zijn de velgen nog mooier, het is jaren '70 metal flake.

Vraag mij alleen af, of ze nu wel een blanke lak erover heen hebben gespoten, was niet het geval met mijn gekleurde blauwe velgen op mijn MT09 :(
 
Bij HvW?

Super mooi fietsje, alleen weer eentje waarbij ik niet achterop mag/kan...
Bij Goedhart. En inderdaad kan hij maximaal met 170kg belast worden. Rijdt erg soepel, maar ik kwam dan ook van een Ducati af, dus niks gewend.
 
Dat zit er zo te zien wel op. De wielen zijn glad afgewerkt.
Zou mooi zijn, met het schoonmaken vijn mijn MT wielen met een beetje alcohol in verband met het opplakken van wat rimstriping kwam de verf er gewoon af:+

Gebben belde vandaag dat mijn motor volgende week klaar is, en het Abarth kontje is besteld, ben dus helemaal happy. Ga toch voor de Termi, dus hopelijk loopt de levering nog een beetje soepel vanuit Italië met all dat corona gedoe8)7
 
Zou mooi zijn, met het schoonmaken vijn mijn MT wielen met een beetje alcohol in verband met het opplakken van wat rimstriping kwam de verf er gewoon af:+

Gebben belde vandaag dat mijn motor volgende week klaar is, en het Abarth kontje is besteld, ben dus helemaal happy. Ga toch voor de Termi, dus hopelijk loopt de levering nog een beetje soepel vanuit Italië met all dat corona gedoe8)7
Even ontsmetten met alcohol.:+
 
Heeft iemand nog een link voor iets zwarts of een grote Yamaha logo sticker voor op de zijkant van de motor (het grijze gedeelte). Ik ga mij daar namelijk aan irriteren heb ik zo'n idee. Steekt namelijk erg uit op een zwarte XSR.
20160412_123150-1.jpg
 
Heeft iemand nog een link voor iets zwarts of een grote Yamaha logo sticker voor op de zijkant van de motor (het grijze gedeelte). Ik ga mij daar namelijk aan irriteren heb ik zo'n idee. Steekt namelijk erg uit op een zwarte XSR.Bekijk bijlage 1473782
#Aliexpress US $10.91 16%OFF | Stainless Steel Powder Coated Motorcycle Clutch Cover Top Black Silver For Yamaha XSR900 XSR 900

-274382210-27379825.jpg
 
#Aliexpress US $10.91 16%OFF | Stainless Steel Powder Coated Motorcycle Clutch Cover Top Black Silver For Yamaha XSR900 XSR 900

Bekijk bijlage 1473789

Wel geinig ja, maar denk dat ik gewoon een carbon vinyl erop ga gooien met het yamaha logo erbovenop


1584201179123.png


Dit is nog het mooist naar mijn mening, wil dan wel een goede en dikke kwaliteitssticker....
 
Dat ga ik wel missen van mijn SP. Maar deze komt er bij mij na het inrijden ook onder (of de OEM van Yamaha)
Zelf eronder gezet? Goed te doen?

Mijn vorige MT10 had hem ook, je kan eigenlijk niet meer zonder als je eraan gewend bent. Deze werkt nog soepeler voor mijn gevoel.
Heb hem inderdaad zelf erop gezet, twee uurtjes bezig geweest, is niet heel spannend. Net nog een stukje gereden, echt een super gave bike 8-)

505CEDBF-8174-41D3-A50C-0B39255BBB95.jpeg
 
Mijn vorige MT10 had hem ook, je kan eigenlijk niet meer zonder als je eraan gewend bent. Deze werkt nog soepeler voor mijn gevoel.
Heb hem inderdaad zelf erop gezet, twee uurtjes bezig geweest, is niet heel spannend. Net nog een stukje gereden, echt een super gave bike 8-)

Bekijk bijlage 1474545

Zie ook dat je de verlagingkit hebt gekocht voor de tellerunit. Die komt er bij mij ook op at some point.

Heb er 1 van motodemic gezien en een exacte kopie van een ebay/ali, dus moet dat nog even beslissen, maar ze zijn exact hetzelfde afgezien van de afwerking.

Koop denk ik ook nieuwe brackets voor de koplamp, ben niet zo van die metalen plaatjes voorop en achterop.
 
Motor is binnen :D.

De Termi komt ook deze week nog als het goed is. Nu alleen nog wachten op mijn kleine knippers, LED voorlicht, ander type achterlicht, en spiegels e.d.

Dan met de tijd een carbon voorspatbord en carbon tank (middelste gedeelte)

De zijpanelen van de XSR moeten nog binnenkomen via Yamaha, staan nog steeds in de backorder.

20200319_164213.jpg
20200319_164238.jpg
 
Laatst bewerkt:
Motor is binnen :D.

De Termi komt ook deze week nog als het goed is. Nu alleen nog wachten op mijn kleine knippers, LED voorlicht, ander type achterlicht, en spiegels e.d.

Dan met de tijd een carbon voorspatbord en carbon tank (middelste gedeelte)

De zijpanelen van de XSR moeten nog binnenkomen via Yamaha, staan nog steeds in de backorder.

Bekijk bijlage 1475559Bekijk bijlage 1475562
Goed dat je hem hebt, ik zou er niet van opkijken als motorzaken ook gaan sluiten.
 
Goed dat je hem hebt, ik zou er niet van opkijken als motorzaken ook gaan sluiten.

Gebben wil wel leveren. Alleen RDW doet al bijna niks meer helaas.

André kijkt hoe lang hij nog open blijft.
 
20200320_140528.jpg
8-)

Edit: Morgen maar naar de dealer, krijg in mijn eentje met geen mogelijkheid de uitlaatbeugel op het bevestiging punt. Op YouTube wat opgezocht maar ik kom er maar niet uit. Blijkbaar meer mensen met dit probleem.

Wel super mooi ding.
 
Laatst bewerkt:
20200321_122252.jpg
20200321_122304.jpg
20200320_220308.jpg
😎

Uitlaat zit eronder. Heel mooi vol geluid met de killer in. Zonder doe ik als de motor is ingereden, heb ik iets on naar uit te kijken haha. Zit ook nog een race-killer erbij als mooie tussenoptie.

Nu nog wachten op de koplamp, spiegels, knippers en footpegs delete.

De sticker van de uitlaat gast er nog af voor dezelfde in brons met zwart
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan