Yamaha XSR 700 900 FASTER SONS

Het is juist goed om tussengas te geven bij het terugschakelen. Dus niet openhouden maar een korte stoot gas, en dan bij gas weer los direct terugschakelen. Dit is een verloren gegane deskundigheid. Een moderne quickshifter met blipper doet dat overigens automatisch.
Maar dan heb je het volgens mij over ‘rev matchen’, of niet? Wel eens van gehoord. Maar mijn variant is dus gewoon met gas open blijven rijden.. Het rijdt best vloeiend 😌
 
Maar dan heb je het volgens mij over ‘rev matchen’, of niet? Wel eens van gehoord. Maar mijn variant is dus gewoon met gas open blijven rijden.. Het rijdt best vloeiend 😌
Als het schakelen soepel gaat zal het wel werken, maar in principe moet er geen kracht op staan bij het schakelen.
 
Maar jongens, probeer het allemaal morgen gewoon even! Het gaat serieus heel vleiend mét gas onveranderd!
 
Vandaag op een 10-daags motorverlof vertrokken. Tussenstops in Strasbourg, Basel, Lausanne, Como, Merano, Innsbruck, Augsburg en Würzburg.

Het begin was wat vervelend aangezien mijn batterij het begaf nog voor ik weg was. |(
Dat de 8ste accu-handelaar pas de juiste batterij in stock had hielp ook niet, maar uiteindelijk toch met 3u vertraging op m'n eerste bestemming aangekomen!
Het kan alleen maar beteren vanaf nu. :]
 
Vandaag op een 10-daags motorverlof vertrokken. Tussenstops in Strasbourg, Basel, Lausanne, Como, Merano, Innsbruck, Augsburg en Würzburg.

Het begin was wat vervelend aangezien mijn batterij het begaf nog voor ik weg was. |(
Dat de 8ste accu-handelaar pas de juiste batterij in stock had hielp ook niet, maar uiteindelijk toch met 3u vertraging op m'n eerste bestemming aangekomen!
Het kan alleen maar beteren vanaf nu. :]
Beter vooraf kapot dan tijdens de vakantie. Welk bouwjaar heeft je motor?
 
Inderdaad. Hij is van 2017. Ik had het al wel eerder kunnen weten aangezien met die nieuwe batterij het starten duidelijk veel beter gaat dan de vorige ooit gedaan heeft O-)
 
Inderdaad. Hij is van 2017. Ik had het al wel eerder kunnen weten aangezien met die nieuwe batterij het starten duidelijk veel beter gaat dan de vorige ooit gedaan heeft O-)
Vier jaar is wel een redelijk normale levensduur. Soms gaan ze veel langer mee.
 
Ik zit te broeden op het idee om een sticker te laten maken zoals op de onderstaande afbeelding.
Alleen kost dit heel veel geld als je er maar 1 laat maken.
1 stuk = €69.10​
10 stuks = €70.87​
50 stuks = €78.71​
100 stuks = €88.51​
Je snapt het plaatje wel 😅
Dus ik hoop er een aantal te kunnen laten maken en deze hier aan kostprijs+verzending door te verkopen.

Zijn er mensen die hier interesse in hebben?

Ik zou de sticker in tegenstelling tot onderstaande foto net iets groter maken, zodat heel de originele sticker bedekt is (90mm dus).
Ook in het geborsteld aluminium, dit past mooi bij de garage metal XSR900!

ooSnt38.jpg
 
Ik heb overal gezocht en ze niet gevonden... Als je ze nog eens tegenkomt, hoor ik het graag!

Iedereen zijn persoonlijke voorkeur, ik vind het wel wat hebben en het bedekt die opvallende blanco cirkel die er nu staat.
 
Als ik ze nog eens tegenkom stuur ik ze door.

Je had wel een sticker met xsr of 900 geloof ik. Al dan niet op aliexpress als ik me niet vergis.
 
Mocht je interesse hebben in stickers, moet je eens kijken bij hooliganstickers.
Krijg je geloof ik nog 10% korting als je de code icefluo_01 gebruikt.
Maatje van mij werkt er soms eens met samen en staat ook op hun site geloof ik.
Heeft een instagram pagina genaamd (Icefluo_01 )
 
Ik heb er met stemvork liggen.
Bedankt om me er aan te herinneren dat ik die nog moet plakken.
Ik weet niet direct meer waar gekocht, maar zal toch slechts enkele € geweest zijn.

effe gezocht, was op ebay,

Yamaha Sticker Decal Die Cut vinyl 4,99$. voor 2​

 
Zijn er voor de XSR900 mooie oplossingen qua tanktas waar ook een laptop (34 bij 24 cm of 15 inch oid) in past? In verband met die tanktop aan de rechterkant vind ik dat lastig te bepalen.
 
dag allemaal
ik ben nieuw hier mijn naam is fred en ik ben sinds een week in het bezit van een xsr900. nu heb ik er beugels voor tassen op gemonteerd ging helemaal goed alleen ik hou een paar dingen over 2 rubberen pluggen die blijkbaar achter de kentekenplaat moeten worden gemonteerd en een metalen plaat voor op het achterspatbord.
mijn vraag is moet dit erop en waar is het goed voor42093772-7660-43B1-9736-B7A2A9058A4E.jpegEF149E5D-EC87-4BA7-96C2-39F24BBA607D.jpeg3C51B16E-AC43-4689-822E-FE37AA3465CC.jpeg21F04BA3-C7EA-4929-97FD-124FBDAE2911.jpeg
 
Na een aantal maanden rijden op de XSR, een vraag over m’n zithouding.

Ik merk dat als ik in m’n eigen zithouding zit, ik rechtop zit, maar m’n armen gestrekt zijn. Omdat je natuurlijk lekkerder zit met je armen in een knik, moet ik mezelf er echt toe zetten om iets naar voren te gaan leunen. Dit hou ik alleen nooit lang vol. Automatisch veer ik na een handeling weer terug in m’n standaardhouding met gestrekte armen.

Wat zegt dit? Is het een kwestie van blijven hameren op iets naar voeren geleund zitten, of is de motor dan toch niet helemaal voor mij gemaakt? Zo merk ik ook dat m’n knieën best wijd staan. Ik krijg ze niet strak om de tank.
 
Terug
Bovenaan Onderaan