Yamaha XSR 700 900 FASTER SONS

Wat bedoel je met opstap niet meer maken?
Want als je op een scooter niet kan opstappen hoe ga je dan je been over een motor krijgen?
 
Wat bedoel je met opstap niet meer maken?
Want als je op een scooter niet kan opstappen hoe ga je dan je been over een motor krijgen?
Nou de zithoogte van X-ADV 750 is bij het lage gedeelte 87cm en bij passagier (loopt omhoog ) gedeelte 112cm.en daar kom ik niet over heen met mijn voet,Yamaha zit hoogte +-84cm dat scheelt dus wel wat vandaar snap U.
 
Hallo,
Ik ben op zoek naar een zwarte einddemper voor mijn XSR900 midnight black. Het geluid van de originele uitlaat is toch iets te zacht. Graag een einddemper met e keur. Iemand tips?
 
Hallo! nieuw hier!
Vandaag gekocht, op slag verliefd :9~

Nu nog even nachtjes tellen tot de levering.. 7 wel te verstaan

20220212_112943.jpg
 
oeps.
voor de xsr900 pastte de mt09 versie.
Bedankt voor het mee denken, heb zojuist bij NR1, nieuwe gekocht voor 319€. Maar ging tot bj 2019-. de montage op de passagier stepjes is het zelf de gebleven vanaf bj 2019 tot 2022.kon geen verschil zien. Hoop dat ze passen de motor komt eind maart/april.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20220214-173807_Lightning.jpg
    Screenshot_20220214-173807_Lightning.jpg
    69,9 KB · Weergaven: 13
  • Screenshot_20220214-173728_Lightning.jpg
    Screenshot_20220214-173728_Lightning.jpg
    51,7 KB · Weergaven: 13
Hallo, even voorstellen,
M’n naam is Ben, 60 jaar oud en kom uit Leusden (regio Amersfoort ) en rij nu Honda X-adv 750, maar kon de opstap niet meer maken.
Dus vanochtend naar van de Kuinder in Hilversum, en daar een nieuwe XSR 700XTribute gekocht hopelijk eind maart levering. Dus ben benieuwd, wil graag van jullie horen welke koplamp windscherm er
Op een 2022 kan.en middebok voorspartbord verlenger, en zadeltassen of rolbak Zijn er nog tips of adress bij voorbaat dank, MvGr Ben.
Dat is best een korte levertijd… komt hij nog in maart? De xsr 900 komt bij bestelling pas in Q3 met geluk.
 
Dat is best een korte levertijd… komt hij nog in maart? De xsr 900 komt bij bestelling pas in Q3 met geluk.
Ja goeie vraag.., Helaas niet in maart als ik geluk heb dan misschien in april. er zijn levering problemen heb afgelopen week nog gebeld met de dealer. Q3 is dat omstreeks september...!.
Iemand ervaring met een goed passende motorhoes, dee hoes die ik nu heb is niet echt passend. Hij staat bij mij altijd buiten dus vind een goede hoes wel belangrijk.
 
Goedemiddag heren,

Woont er toevallig iemand van deze groep in de buurt van Barbier Motorsport te Havelte?
Ik heb mijn oog laten vallen op een onderdeel, echter is alleen afhalen mogelijk. De openingstijden van de zaak en mijn werkschema passen niet samen, dus voordat ik vrij ga regelen dacht ik wellicht het hier te proberen.
De vraag is of een van jullie me zouden kunnen helpen door daar op te halen en op te sturen? Uiteraard zijn de kosten voor mijn rekening.

Ik hoor het graag!
Gr
 
Als ik mij het goed herinner is lang niet iedereen 100% in outfit. Met een leren jas val je ook al niet uit de toon. ;)

Op de aftermovie laten ze natuurlijk enkel de échte hipsters met gilet of bretellen zien
 
Vraag over de XSR-700 qua bagage.
Kunnen er soft luggage ( enduro ) bags zonder frame op?
Heb wel op internet gezocht maar zie bijna alleen maar tassen met frame gemonteerd.
Ik heb deze: https://www.nr1motor.nl/rg-020-dual-sport-saddlebags.
Samen met een Drybag 350 van SW-Motech voor (langere) camping trips.
Ook een rekje achter het zadel waar je nog iets lichts ( ±3kg) op kan vervoeren zou erg handig zijn.

Ben benieuwd of hier XSR-700 rijders zijn die 'm ook gebruiken voor touren en of baggage tips hebben?
 
Terug
Bovenaan Onderaan