Yamaha XSR 700 900 FASTER SONS

Morning!

Zojuist deze aluminium plaatjes van mijn xsr700 gehaald. Kan ik er hier iemand blij mee maken toevallig (zonder dat zilverkleurige gedeelte, dus opengewerkt)? 15,- incl verzenden. ;-).
 

Bijlagen

  • 5F5DDB50-0BCA-44C6-A9C5-0D6A4AC14E44.jpeg
    5F5DDB50-0BCA-44C6-A9C5-0D6A4AC14E44.jpeg
    82,7 KB · Weergaven: 50
Laatst bewerkt:
Wat zijn de meningen hier over het nieuwe model XSR900?

Ik zou eventueel overwegen mijn oud model in te ruilen voor 't nieuwe. De eerste testen zijn toch erg lovend.
Maar het zadel houdt me tegen, ik kan er maar niet aan wennen voorlopig.
Dan vind ik de café racer cowl op de mijn veeeeel leuker.

Iemand de nieuwe al in 't echt gezien?
 
Nog niet in het echt gezien maar op de foto’s vind ik uhm echt lelijk.
Maar das puur op looks dus in het echt istie misschien wel mooier en wellicht ook nog beter dan de oude.
Ik hou het in ieder geval lekker bij mijn oude :]
 
  • Eens
Waarderingen: RR.
De manier hoe het zadel is gemaakt van de nieuwe XSR900 vind ik idd geen pluspunt. Maar ook nog niet in het echt gezien, dus kan eigenlijk nog niet oordelen.

Ik ben nog erg blij met mijn huidige, en heb net juist wat aanpassingen gedaan. Al kom ik er net achter dat mijn claxon het ineens niet meer doet.. heb nog niet kunnen ontdekken waar het aan ligt. Iemand ook al eens gehad?
Ik wacht nog op een postpakketje, dan zal ik eens wat plaatjes schieten van hoe ze er nu bijstaat!
 
Daar dacht ik ook aan, maar de zekeringen die ik zo zag zitten kon ik niks aan zien. Had niet zoveel tijd dus hoopte op een toevalstreffer. Morgen er even voor zitten!
 
Nog niet, alleen onder het zadel. Ga vandaag even kijken, heb alleen niet echt het gereedschap ervoor zie ik. Dus even aanschaffen of de buurman misschien.
Gewoon sleuteltje 10 dacht ik?
Moertjes wel weer goed aandraaien. Ben er zelf vanochtend achter gekomen dat ik er 1 kwijt ben geraakt. 6 euro de stuk :')
 
Hoe meer ik 'm "live" op YouTube zie, hoe meer ik 't toch wel iets begin te vinden.

Dat heb ik dus ook een beetje. Vind ook dat de oude xsr z’n eigen iets meer onderscheid ten opzichte van de MT09. Vind de nieuwe xsr meer een Kloon van de mt. Knipperlichten aan de zijkant van het frame en het voorspatbord zijn precies het zelfde als de MT09.
 
Dat heb ik dus ook een beetje. Vind ook dat de oude xsr z’n eigen iets meer onderscheid ten opzichte van de MT09. Vind de nieuwe xsr meer een Kloon van de mt. Knipperlichten aan de zijkant van het frame en het voorspatbord zijn precies het zelfde als de MT09.
Ik ben ondertussen toch al eens aan 't informeren bij de dealer en ook aan 't kijken wat ik nog voor de mijne kan krijgen.
Probleem is dat hij bomvol opties zit, en dat krijg je er nooit voor terug. Kan je beter alles apart verkopen (want heb de originele onderdelen ook nog). Maar dat is weer extra moeite. ;)
 
Das snel, waar je nog maanden moet wachten op een MT-09…. Serieuze optie erbij dus…

Alvast veel plezier met je nieuwe motor!
 
Das snel, waar je nog maanden moet wachten op een MT-09…. Serieuze optie erbij dus…

Alvast veel plezier met je nieuwe motor!
Heel veel geluk hoor.
Heb bijna alle dealers afgebeld.
Er zijn er 15 voor België die deze maand aankomen. Daarvan maar 3 blauwe ofzo. En allemaal al verkocht.
Heb hier geluk gehad met een annulatie. Bestellen is wachten tot eind augustus/oktober/november afhankelijk van de zaak.
Ze geven nu geen korting op de geleverde exemplaren. Op bestellingen is klein beetje mogelijk.
 
Vanochtend naar m’n claxon gekeken. Kon bij de zekeringen aan de rechterkant niks vinden.. maar na het terugstoppen deed hij het wel weer!
Uit nieuwsgierigheid, wat is/waar dient dit voor? Zit aan de linkerkant onder het ‘zekeringkastje’.
 

Bijlagen

  • 5BC0CF9B-465F-4A5D-95ED-C84DA0AED951.jpeg
    5BC0CF9B-465F-4A5D-95ED-C84DA0AED951.jpeg
    167,7 KB · Weergaven: 27
Vanochtend naar m’n claxon gekeken. Kon bij de zekeringen aan de rechterkant niks vinden.. maar na het terugstoppen deed hij het wel weer!
Uit nieuwsgierigheid, wat is/waar dient dit voor? Zit aan de linkerkant onder het ‘zekeringkastje’.
Dat is de buitenluchttemperatuursensor.
Deze word gebruikt door de motor om de inspuiting te regelen (tot bepaalde mate)
Op het eerste model Mt09 werd deze al eens gefopt door een zogenaamde "boosterplug". Deze deed de motor denken dat het altijd 20 graden kouder was dan het echt was waardoor de motor rijker ging lopen.(meer brandstof ging inspuiten)
 
Heel mooie kleur in 't echt.
Zitpositie stukje anders dan vorige model. Hopelijk trekt mijn slechte rug dat.

TFT is fantastisch en de mogelijkheden ermee stuk groter.
Quickshifter werkt geweldig.

Qua rijgedrag...kan ik nog niks zeggen. 46km op de teller en mag niet boven de 5k toeren gaan voorlopig.

Boooooeee inrijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan