Yamaha XSR 700 900 FASTER SONS

Proficiat. Helemaal uit de Walen.

Tip: als je goedkope Ali-express spiegels koopt, neem een inbussleutel (zit onder zadel) mee zodat je die onderweg kan vastdraaien. Thuis doe je er dan wat loctite aan. Maar het zicht achteruit is wel stukken beter dan met de standaard spiegels.
 
Gefeliciteerd mooie fiets! :]
Thx! Zitten al veel opties op die ik wou.
Nu nog nieuwe pinkers, ruitje gaat eraf en kleiner erop, gauge-relocation kit erop en andere uitlaat (maar die weet ik nog niet goed..)
Proficiat. Helemaal uit de Walen.

Tip: als je goedkope Ali-express spiegels koopt, neem een inbussleutel (zit onder zadel) mee zodat je die onderweg kan vastdraaien. Thuis doe je er dan wat loctite aan. Maar het zicht achteruit is wel stukken beter dan met de standaard spiegels.
Yup, tegen Charleroi. Ze zijn alleszins al beter dan die, die op de fz1 zaten.
 
Denk zelf dat ik toch maar voor een Dart ruitje ga uit Engeland. Naar mijn mening mooier dan die van Yamaha en nog goedkoper ook. 100 euro inclusief verzending.

Die Relocation kit gewoon van ali/ebay halen en dan de instructievideo van Motodemic gebruiken.
 
Ik was ook van plan om een ruitje te kopen, niet gedaan wegens de verlaagde maximum snelheid naar 100 km/u.
Geen ruit, geen turbulentie. En het ziet er beter uit.
 
Iemand een idee hoe een bandenreparatiekit mee te nemen?
Onder het zadel, in dat kleine bakje, past het niet. Los er in ook juist niet en rij niet graag rond met scherpe losliggende objecten.

Sinds het lekrijden ben ik een beetje paranoide geworden.
 
Iemand een idee hoe een bandenreparatiekit mee te nemen?
Onder het zadel, in dat kleine bakje, past het niet. Los er in ook juist niet en rij niet graag rond met scherpe losliggende objecten.

Sinds het lekrijden ben ik een beetje paranoide geworden.
20200508_193152.jpg
 
Ja echte bagagetas is natuurlijk een optie. Zit er dan ook nog een rek achter? Zijn toch de Legends, niet?
Heb ik wel liggen, maar zoek een kleinere optie.
Al zie niet direct een plaats om iets te hangen tenzij zoals een bagagetas...

Pilletje nemen tegen bandenlekrijangst...
 
Ja echte bagagetas is natuurlijk een optie. Zit er dan ook nog een rek achter? Zijn toch de Legends, niet?
Heb ik wel liggen, maar zoek een kleinere optie.
Al zie niet direct een plaats om iets te hangen tenzij zoals een bagagetas...

Pilletje nemen tegen bandenlekrijangst...
SW Motech Legend Gear. Er is ook een kleinere variant, die is even lang en breed, maar minder hoog. Er zit een frame achter, waarop je ze vast kunt klikken.
Op de foto is alleen de rechter tas gemonteerd.
 
teller relocation kit staat op pagina 31.

heb Dynaplug setje besteld bij amazon voor de banden.
 
Heb ondertussen ook het dart-flyscreen besteld.
Origineel ruitje en zilver windscherm gaan de verkoop in.

Ik heb een garmin Zumo 390LM en overweeg om het originele accessoire van Yamaha te bestellen (al dan niet via ali-express) maar kan er mij iemand vertellen of de cradle van de ZUmo hier rechtstreeks op past of heb ik nog een opzetstuk nodig?
 
Heb ondertussen ook het dart-flyscreen besteld.
Origineel ruitje en zilver windscherm gaan de verkoop in.

Ik heb een garmin Zumo 390LM en overweeg om het originele accessoire van Yamaha te bestellen (al dan niet via ali-express) maar kan er mij iemand vertellen of de cradle van de ZUmo hier rechtstreeks op past of heb ik nog een opzetstuk nodig?
Ik heb een 340 LM en die past er zo op. Zie foto post 883.
 
Als het toch rustig is. Niks spannends, bandjes op de juiste spanning gezet, ketting gespannen ( moet wel strak zeg, Jesus 0.5 tot 1.5 cm speling volgens het handboek) heb er maar 2 van gemaakt

En het boutje van de killer er eindelijk uit de mantel kunnen vissen 🤣

20200601_171431.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan