Yamaha XSR125

In dit geval dan van uiterst linksvoot naar helemaal rechts en vier auto's op elkaar achter mij.
Als ik wat sneller had gereden .. wat als.. :)

Of als je nog 20 seconden langer in bed had gelegen?.. .
In Benjamin Button had je een 'mooi' stukje over de voorwaardelijke wijs, waarbij zijn vriendin Daisy door een taxi was aangereden en wat als.
Moest daar even aan denken toen je het net had over als je sneller gereden zou hebben.

 
Of als je nog 20 seconden langer in bed had gelegen?.. .
In Benjamin Button had je een 'mooi' stukje over de voorwaardelijke wijs, waarbij zijn vriendin Daisy door een taxi was aangereden en wat als.
Moest daar even aan denken toen je het net had over als je sneller gereden zou hebben.

Kan het nu niet kijken, is het net zoiets als de Butterfly effect met Ashton Kutcher?

Ik had trouwens al een kwartier te lang in bed gelegen.
Maar punt begrepen. ;)
Er zijn helaas vaker kettingbotsingen.
En als daar dan een motor tussen zit dan is dat natuurlijk extra pech.
 
Kan het nu niet kijken, is het net zoiets als de Butterfly effect met Ashton Kutcher?

Ik had trouwens al een kwartier te lang in bed gelegen.
Maar punt begrepen. ;)
Er zijn helaas vaker kettingbotsingen.
En als daar dan een motor tussen zit dan is dat natuurlijk extra pech.

Nee, Butterfly Effect is het aanpassen wat iets wat al gebeurd is. Bij Benjamin Button heb je de hoofdrolspeler die geboren is en heel oud is, hij leeft andersom. Dus van oud naar jong, maar hij komt dus een vrouw tegen met wie hij een relatie krijgt en die krijgt een ongeluk met een taxi en dan heb je dus het what-if, voorwaardelijke wijs / conditional third, wat ze prima weergeven. Gedaan is gedaan in deze film.

Bij Butterfly Effect kon hij nog tijdelijk terug. Wel een aardige film dat trouwens. Had ook vier eindes, zat er eentje tussen die begrijpelijk de bioscoop niet kon halen. Maar goed, dat is weer teveel offtopic.
 
Nee, Butterfly Effect is het aanpassen wat iets wat al gebeurd is. Bij Benjamin Button heb je de hoofdrolspeler die geboren is en heel oud is, hij leeft andersom. Dus van oud naar jong, maar hij komt dus een vrouw tegen met wie hij een relatie krijgt en die krijgt een ongeluk met een taxi en dan heb je dus het what-if, voorwaardelijke wijs / conditional third, wat ze prima weergeven. Gedaan is gedaan in deze film.

Bij Butterfly Effect kon hij nog tijdelijk terug. Wel een aardige film dat trouwens. Had ook vier eindes, zat er eentje tussen die begrijpelijk de bioscoop niet kon halen. Maar goed, dat is weer teveel offtopic.
Ok, interessant.
Ik had de DVD en wel vijf keer opnieuw gekeken.
Uiteindelijk werd die niet geboren.
 
Ok, interessant.
Ik had de DVD en wel vijf keer opnieuw gekeken.
Uiteindelijk werd die niet geboren.

Ja, die idd. Zelfmoord plegen met z'n navelstreng. Die kon de bioscoop niet in.
Maar in het verhaal is dat ook vaker gebeurd, omdat z'n moeder zei dat ze al meer doodgeboren kinderen had (die dus hetzelfde hebben gedaan en dus ook terug naar herinneringen konden gaan en dat als enige uitweg zagen) en dat dit haar wonderkind was. Die dus hetzelfde deed...

Even los daarvan, is dat fragment van Benjamin Button nog wel aardig om te zien, als je het videootje kan zien. De film was geloof ik ook wel aardig, ergens heb ik 'm nog op DVD liggen.

Maar goed, weer terug naar de XSR. 8-)
 
2021-Yamaha-XS125-EU-Redline-Static-003-03-640x480.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan