yamaha xt 550 off road op kenteken bijna oldtimer

een koopje

  • veel te duur

    Stemmen: 0 0,0%
  • te duur

    Stemmen: 1 20,0%
  • normaal

    Stemmen: 3 60,0%
  • goedkoop

    Stemmen: 1 20,0%
  • veel te goedkoop

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    5
300 euro en 2 kratjes bier?

welk merk grolsch
})

even serieus }) deze advertentie staat tot woensdag 28juni 21.00 uur dan is die voor de hoogste bieder per mail /forum/ markplaats etc .
heb een bieder via mail van 350 euro B|

heb gewoon geen zin om te beginnen en staat me gruwelijk in de weg achterthuis :(
 
welk merk grolsch
})

even serieus }) deze advertentie staat tot woensdag 28juni 21.00 uur dan is die voor de hoogste bieder per mail /forum/ markplaats etc .
heb een bieder via mail van 350 euro B|

heb gewoon geen zin om te beginnen en staat me gruwelijk in de weg achterthuis :(

Hoe zwaar is de motor en hoeveel KW issie? :] *D
 
Hoe zwaar is de motor en hoeveel KW issie? :] *D

goede vraag zal eens even zoeken
:)


oke gezocht geen info te vinden maar is zeker over de 25 kw las namelijk dat die 38 pk heeft }) geloof me is een beest heb er een rondje mee door de straat gereden ,een keer trappen en hij loopt :}
minpuntje is dat die wel wat drupjes lekt af en toe maar kwestie van een nieuwe pakking denk ik :]
had ik maar meer zin en kennis begon ik er aan ,maar na het fiasco olie verversen in mij zx9r ninja afgelopen jaar laat ik de motorzaak alles doen O-)
kostte me 2 m2 nieuwe bestrating :P
 
Laatst bewerkt:
goede vraag zal eens even zoeken
:)


oke gezocht geen info te vinden maar is zeker over de 25 kw las namelijk dat die 38 pk heeft }) geloof me is een beest heb er een rondje mee door de straat gereden ,een keer trappen en hij loopt :}
minpuntje is dat die wel wat drupjes lekt af en toe maar kwestie van een nieuwe pakking denk ik :]
had ik maar meer zin en kennis begon ik er aan ,maar na het fiasco olie verversen in mij zx9r ninja afgelopen jaar laat ik de motorzaak alles doen O-)
kostte me 2 m2 nieuwe bestrating :P

_O-

Sorry, maar dan is het voor mij niks, heb nog licht rijbewijs *O*

'(
 
oke even voor de duidelijkheid bod van 350 is niet doorgegaan kerel kwam gewoon niet opdagen :( motor staat tot woensdag 28juni 21.00 hoogste bod tot nu toe is valetek met 300 + 2 kratjes grolsch :9~ hoef de hoofdprijs niet is een leuk ding rijdt lekker :] maar moet opgeknapt worden zoals je gelezen hebt opgeknapt is die makkelijk 1000euro waard :}

dus kom op bieden :P

af te halen en proefrit in enschede
 
full


:]
 
Terug
Bovenaan Onderaan