Yamaha XT 550 Wederom voor Spotprijs!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Motor is in Haarlem te bezichtigen. Hij moet zowiezo een nieuwe uitlaat (Demper) hebben en nieuwe remblokjes ook de verlichting moet nagekeken worden en daarnaast verbuikt hij wel olie dus als je hem goed wil hebben moet je ook de pakkingen doen en gewoon alles even na lopen verder. hij start in 1a2 keer kicken en loopt verder wel gewoon goed.
 
Laatst bewerkt:
Niemand verder?? Kom op mannen mooi project voor de winter dit om hem weer helemaal vers te maken :)
 
Daar zal toch echt nog wat bij moeten... kom op jongens dit is geen geld voor een motor! hier koop je een paar laarzen voor
 
loopt de motor nog?

ik zou dan wel E.150 willen bieden ?

wat is er verder allemaal kapot aan...mijn broertje woont in haarlem die zou hem eventueel zo kunnen komen bekijken

mag ook op pm
 
loopt de motor nog?

ik zou dan wel E.150 willen bieden ?

wat is er verder allemaal kapot aan...mijn broertje woont in haarlem die zou hem eventueel zo kunnen komen bekijken

mag ook op pm
->
Motor is in Haarlem te bezichtigen. Hij moet zowiezo een nieuwe uitlaat (Demper) hebben en nieuwe remblokjes ook de verlichting moet nagekeken worden en daarnaast verbuikt hij wel olie dus als je hem goed wil hebben moet je ook de pakkingen doen en gewoon alles even na lopen verder. hij start in 1a2 keer kicken en loopt verder wel gewoon goed.

:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan