Yamaha XT 600 E (25kW op kenteken, maar vol vermogen)

Xiox

Die hard MF'er
10 apr 2007
721
0
Nieuwe foto's onderin topic

Te koop vanwege een eventuele aanschaf van een andere motor:
Yamaha XT600E (electrische start).
De motor is van het jaar 1999. KM stand is +/-22.000. Altijd netjes onderhouden, recentelijk de volgende dingen aan gedaan:

* Nieuwe achterband Bridgestone Battlewing
* Nieuwe ketting + tandwielen (Tsubaki)
* Olie (plus filter) ververst en nieuwe remvloeistof
* Nieuwe Devil RVS voorbochten, dus nooit meer last van een doorgeroeste uitlaat
* Nieuwe Leovince X3 Alu. demper, lekker dikke 1 cilinder klappen maar met meerdere dB-killers dus ook voor de rustige rijden een lekkere roffel.
* Luchtfilter vervangen door een K&N filter, nooit meer vervangen enkel schoonmaken en in olien is voldoende.

De motor rijdt fantastisch vooral met de nieuwe achterband. Het is een erg wendbare machine met lekker wat koppel onderin. Ook staat de motor 25KW op kenteken. Dit is alleen op kenteken, de motor is vol vermogen. Het is mogelijk om deze motor weer 25KW te maken.

Tegen elk aannemelijk bod!

U kunt mij ook bereiken op xiox apending hotmail punt com

dsc02831y.jpg

dsc02834c.jpg


Op de foto's is de motorfiets nog niet voorzien van de nieuwe onderdelen. Ik zal als het weer een beetje fatsoenlijk weer is de motor weer eens opnieuw fotograferen.
 
Laatst bewerkt:
hallo,

Ik wil wel een ducati paso inruilen. Km stand 14000. Ik wil dr 1500 euro voor hebben. Verschil wil ik wel bijleggen.

Groet
 
Bedankt voor de reactie, maar een Ducati Paso is niet wat ik zoek. Succes iig met de verkoop.
 
Met een electrische start hoef je niet te kicken.
 
Nog maar weer een avond trapje voor deze electrische starter
 
Nette motor, maarre zitten de nieuwe bochten er op de foto al onder?


Edit: sorry overheen gelezen :), alsnog mooie motor!
 
Laatst bewerkt:
Nette motor, maarre zitten de nieuwe bochten er op de foto al onder?


Edit: sorry overheen gelezen :), alsnog mooie motor!

Laten we hopen dat eventuele kopers er ook zo over denken. Het is inderdaad een kleurstelling die je weinig ziet.

Kom op mensen, inruil mogelijk, vraagprijs....
 
Vanochtend mee naar mn werk, weer lekker gereden.

Niemand interesse ?
 
Ben weer op mn werk, +50km wederom lekker gestuurd.

Mensen kom op doe een bod !
 
Ochtend schopje, op de terugweg maar de 22.000 erop zetten
 
BMW R100GS Paris Dakar met 37 liter tank? Uitstekende zit, super stabiel... Ik kwam niet helemaal uit je e-mail adres (kreeg de berichten terug)
 
probeer mijn andere email adres eens:
xiox apending hotmail puntje com
 
Heb je terug gemaild, en tevens een avond kickje. Kom op mensen, goed onderhouden fiets met unieke kleurstelling.
 
Terug
Bovenaan Onderaan