Yamaha XT-600

Status
Niet open voor verdere reacties.

elhippo

MF veteraan
24 okt 2004
1.290
9
Te Koop Yamaha XT-600 1990.
Blok gereviseerd,en hierna 500km mee gereden.
full
 
Laatst bewerkt:
mail gestuurd maar wat meer info c.q. foto's zou dit topic geen kwaad kunnen
 
Luister mannen.
Het is niet mijn opzet om snel iets te verkopen.
Deze motor is van dodelijke zieke broer van vriend van me,en verkopen van zijn motor
licht nogal gevoelig.De gedachte achter verkoop van deze motor is een XT liefhebber er
een plezier mee te doen,verder niets.Verwacht geen high tech topic,en wat geduld wordt
zeer op prijs gesteld.XT staat al tijdje stil,dus rijdt heus niet zo maar opeens weg,en liefhebber heeft geduld,en maakt van XT,in welke staat dan ook,altijd weer wat moois.En
de XT staat in Purmerend. :')
Thx.
 
Laatst bewerkt:
Luister mannen.
Het is niet mijn opzet om snel iets te verkopen.
Deze motor is van dodelijke zieke broer van vriend van me,en verkopen van zijn motor
licht nogal gevoelig.De gedachte achter verkoop van deze motor is een XT liefhebber er
een plezier mee te doen,verder niets.Verwacht geen high tech topic,en wat geduld wordt
zeer op prijs gesteld.XT staat al tijdje stil,dus rijdt heus niet zo maar opeens weg,en liefhebber heeft geduld,en maakt van XT,in welke staat dan ook,altijd weer wat moois.En
de XT staat in Purmerend. :')
Thx.
OK, heldere uitleg.
Maar, als je geen haast hebt, hoef je deze advertentie toch ook niet te spammen in een ander topic O-)
 
Of je zet hem live voor de deur van de Hema...en dan vragen naar een reactie op de motor...en vragen wat ie waard is....kun je het verhaal er ook bij vertellen...
 
Spammen in ander topic???Forum van xt club??Daar zitten toch de liefhebbers.
Ben me van geen kwaad bewust.maar goed.Motor is in 2005 gereviseerd door bedrijf,is daarna 500km ingereden,en heeft vanaf die tijd stilgestaan.Punt is dat hij nu weg mag,is dat de garage waar hij al die tijd heeft gestaan,verkocht moet worden.En eigenaar zal er nooit meer op rijden,ben al blij als hij nog mee maakt dat ZIJN XT verkocht wordt.Prijs zal ergens tussen de 500 en 1500 euro liggen,niet hoger.Banden moeten wel goed na gekeken worden,zijn wel nieuw(lees geen km),maar zitten er toch al 4 jaar op.Ook zal motor,naar mijn idee,voorzichtig wakker gemaakt moeten worden,maar laat dat liever over aan iemand die er verstand van heeft.
Jammer alleen van negatieve types hier,maar ja,life sucks.
Verdere info kan je me mailen,fotos ,recent komen er aan,maar pin me niet vast op paar minuten,die XT wegdoen is proces,dat hoord bij afscheid nemen van iemand.
mail:elhippo@msn.com. :')
 
Laatst bewerkt:
Spammen in ander topic???Forum van xt club??Daar zitten toch de liefhebbers.
Ben me van geen kwaad bewust.maar goed.
Motor is in 2005 gereviseerd door bedrijf,is daarna 500km ingereden,en heeft vanaf die tijd stilgestaan.
Punt is dat hij nu weg mag,is dat de garage waar hij al die tijd heeft gestaan,verkocht moet worden.
En eigenaar zal er nooit meer op rijden,ben al blij als hij nog mee maakt dat ZIJN XT verkocht wordt.Prijs zal ergens tussen de 500 en 1500 euro liggen,niet hoger.Banden moeten wel goed na gekeken worden,zijn wel nieuw(lees geen km),maar zitten er toch al 4 jaar op.Ook zal motor,naar mijn idee,voorzichtig wakker gemaakt moeten worden,maar laat dat liever over aan iemand die er verstand van heeft.
Jammer alleen van negatieve types hier,maar ja,life sucks.
Verdere info kan je me mailen,fotos ,recent komen er aan,maar pin me niet vast op paar minuten,die XT wegdoen is proces,dat hoord bij afscheid nemen van iemand.
mail:elhippo@msn.com. :')

Denk dat je dat negatieve er zelf een beetje in leest (misschien qua omstandheden wel te begrijpen... :/ ).. In je eerste post was niet duidelijk te lezen in wat voor staat de motor is en dan wordt je hier een beetje "aangemoedigd" om wat meer informatie te leveren..

Tussen de 500 en 1500? Dat is nogal een gat zeg. Weet je wat er met de revisie mee gedaan is?
 
Ok,sorry.Info komt niet echt soepel door.Nogal beetje chaotisch.
revisie is rekbaar begrip natuurlijk.zou het niet weten.
Je zal er toch zelf heen moeten gaan om te kijken als je geintresseerd bent.
Kan er verder weinig aan veranderen.Eigenaar is niet in staat tot info,en zijn broer en vader
zitten er mee.Weten er ook niet veel van,en hebben nogal veel aan hun hoofd.
Dus kan er nix anders van maken.excuses. -O- :$
 
ik denk dat je emotie en materialisme moet scheiden in deze verkoop....of gewoon verkopen tegen marktwaarde..of niet verkopen en er emotionele binding aan geven....onbetaalbaar dus......
 
@Kibbe:
Denk dat je daar gelijk in hebt.
@Bolski&ZX12RRR:
Probeer maar,succes.Mail hierheen,en wacht af.
Gr.El. f.wiegman@chello.nl.
:')
 
mail gestuurd maar wat meer info c.q. foto's zou dit topic geen kwaad kunnen

Bij deze.:
Datum Deel 1:09-03-1990
Gereviseerd bij Hoogland Motoren,o.a.speciale lagers,en nieuwe krukas.,rekening aanwezig.
Hierna 500km mee gereden,en motor staat stil vanaf september 2005.
full

full

full

full

full


Dit zijn recente fotos. :')
 
Laatst bewerkt:
Gereviseerd bij Hoogland is zeker een pré!
Niet te goedkoop weg doen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan