Yamaha XT 600

Ik merk echt verdomde weinig van een duidelijke overgang. Alleen dat ik als ik een 'woon-werk' tank rijd beduidend zuiniger rijd dan een 'snelweg' tank. Maar mijn laatste stukje gasschuif is nu net begrensd :Z , dus wellicht komt er nog een lichte verandering in :z .
 
wat voor banden kan ik het beste nemen voor me xt??? ben er nog niet aan toe maar nooit verkeerd om alvast te weten.
alvast bedankt van marvin
 
wat voor banden kan ik het beste nemen voor me xt??? ben er nog niet aan toe maar nooit verkeerd om alvast te weten.
alvast bedankt van marvin

Van die ronde zwarte....

Ach wat is het beste... de een vind straatbanden lekker, de ander allroadbanden..
Ik heb onder m'n DR nu Metzelers zitten (straatbanden), maar de volgende set wordt bridgestone trailwing allroad banden.... met regen voel ik de huidige bandjes nog wel eens glijden.
 
Vraagje , als je netter rijd zou je een stuk lager dan die 1 op 18 intensief moetnm kunnen halen?? zou dat ergens 1 op 20 a 25 kunnen zijn als je op de weg met de stroom mee ???

Je zou misschien in een boek kunnen opzoeken wat de vacium waarde als die 2e trap gaat mee doen , en een vacium meter monteren kan je heel zuinig rijden als je dat zou willen zeker met deze extreme brandstog prijzen,,,,,,

Zou het kunnen zijn dat zo'n XT een stuk zuniger rijd dan een XL/XR met gelijke cilinder inhoud ???

Ik heb een Honda XL600R uit '83 (die ook nog eens aan flink onderhoud toe is kleppendeksel/cilinderkop pakking is lek en hij drinkt bij intensief gebruik (laatst continu 130 gereden op de snelweg!!) zo'n 1:400 Olie :X ) en zelfs bij flink "Lomp" rij gedrag verbruikt hij niet meer dan 1:18 duzz!!
 
met regen voel ik de huidige bandjes nog wel eens glijden.

Hmm, kijk dan wel ff heel goed welke trail-wings je neemt anders vererger je dat probleem alleen maar :X De nieuwe meest straat gerichte doen het nog het beste (TW-152 en TW-152e dacht ik) daar rijd ik nu achter mee, veel beter dan de std. TW-48 band.
 
Terug
Bovenaan Onderaan