YAMAHA XT550 "board racer"

origineel loopt de olie door het frame dus dat doen we nu ook weer:

full


Aansluiting voor aan een extern olie tankje waarbij ik gelijk een kijkglaasje op monteer:

full
 
Dat kan alleen als het een hardtail wordt , anders wordt het een zootje . :+
 
Laatst bewerkt:
Gisteren naar Houten geweest. Oldtimer beurs voor brommers en motoren.
Leuke lamp op de kop getikt waar de teller in kan :Y Mooi clean 8-)

full


Was een leuke beurs moet ik zeggen. Fijn wat spullekes kunnen scoren.

full


Vervolgens net de ontbrekende spullen besteld bij ACE Caferace parts (nieuwe teller ed)
En een blauwe plaat :X kweet hij is 2 jaar te jong maar oom agent weet toch niet wat ie ziet als ze mij staande houden _O-
 
Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit Maarten; recht zo die gaat!
Heb getwijfeld om naar Houten te gaan, en hoorde achteraf heel wisselende ervaringen..; scheen vooral weer een brommerbeurs te zijn geweest volgens sommigen.
Ik hou het bij Hardenberg denk ik.
 
he he daar is ie weer, nee niet gestikt in een oliebol :P
Ben er druk mee en bijna dagelijks komen er onderdelen binnen momenteel, zoals pakkingsets, lagers, kmteller enz enz.

Zit met smacht te wachten op de wielen welke opnieuw gespaakt gaan worden door Pebro wheels om zo het zitje ed opmaat te kunnen maken.

Frame is inmiddels klaar. Het originele frame heeft een olie reserve en dus heb ik een extern olietankje moeten maken:

full


Zitten diverse pijpjes omhoog origineel dus ook hier maar de pijpjes omhoog laten lopen.

full


Gepuzzel maar het zit *D

full


kijkglaasje aan de zijkant..

full


vuldop

full


boven aanzicht ;)
 
bobine valt in een tunnel vd benzine tank.

Zijaanzicht vd brommert volgt als ie gemonteerd met wieltjes enzo ;)

maximale hoogte vd brommer is maar 79 cm _O-
 
'gewoon' even een revisiesetje besteld en een K&N filter van een landrover V8 in een behuizing gemaakt ;)

full


Dit type K&N heb ik ook al eens toegepast bij de TR1 caferacer.
Heb de choke kabel verwijderd en een hendel rechtstreeks op de carburateur gemaakt.
Is cleaner 8-)

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan