YAMAHA XT550 "board racer"

full


Gaat een mooi smal fietsje worden ;)
 
Is dat de originele achterbrug??

Jip, flink wat er afgeslepen maar hij komt perfect uit. Ketting blijft mooi in lijn, lengte klopt kwa looks, bevestiging voetsteunen past mooi, kettingspanners blijven zo origineel en nog wat voordelen haha.
De affabrieklook komt ook ten goede zo.
Het oude draaipunt in het blok verdwijnt nog...
 
Goed bezig Maarten, ziet er weer tof uit! Je was vroeg vanmorgen, of stuurde je de berichten gisteravond al hahaha
 
wat voor buis gebruik je? (als ik vragen mag?)

st51 rond25

Goed bezig Maarten, ziet er weer tof uit! Je was vroeg vanmorgen, of stuurde je de berichten gisteravond al hahaha

Gisteren avond ;)

eentje vanaf de zijkant.... foto :Y

Komt er binnenkort aan, als ik laat zien wat er nu staat dan komen er opmerkingen over buisjes die ontbreken enz enz _O-
Ik bouw liever wat verder nog zodat de lijnen/model goed zichtbaar zijn, want de eerste indruk kan maar een keer :P
 
st51 rond25Gisteren avond ;)Komt er binnenkort aan, als ik laat zien wat er nu staat dan komen er opmerkingen over buisjes die ontbreken enz enz _O-
Ik bouw liever wat verder nog zodat de lijnen/model goed zichtbaar zijn tot hij klaar is en gepoedercoat is, want de eerste indruk kan maar een keer :P

There, i fixed it _O-
 
Had je al 'n foto getoond van je jig?
Op't oog (op de foto) is't niet helemaal recht.
 
hmm, die aanduiding ken ik niet. 51st is alu, st52 is een oude aanduiding voor een staalsoort...

rond 25 begrijp ik dan weer wel 😊

wanddikte?
1,5 mm

Verder weinig te melden... Ik knutsel veel maar niet foto waardig :X
Lekker saai topic zo maar er komt iets bijzonders uiteindelijk.
Vele zullen zeggen; hmm Apart _O- maar een board racer in af-fabrieklook te krijgen is een lastige opdracht :P
 
toch nog een paar foto's:

full


db killer in het uiteinde van de uitlaat (rond 40 mm)

full


Alles wordt hoekig dus ook de uitlaat komt onder een hoek deels onder het blok vandaan.

Wel vaker gedaan zo met zo'n hoek :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan