Yamaha XT550 SM Project

onderzijde achterbrug of onder/achterzijde frame
achterbrug is nog mooier want dan hoef je geen scharnier punt te vinden.
succes !

Idd en als ik hem vroeg genoeg omhoog kan laten lopen dan hoef ik hem ook niet om de band heen te buigen!
 
Let er wel op dat er een beetje speling op moet zitten ivm het spannen van de ketting, of draait je trommel dan een beetje?

Jammer dat je brug al gecoat is, anders zou ik er een moer oid inlassen aan de binnenkant. :)
 
Let er wel op dat er een beetje speling op moet zitten ivm het spannen van de ketting, of draait je trommel dan een beetje?

Jammer dat je brug al gecoat is, anders zou ik er een moer oid inlassen aan de binnenkant. :)

De trommel beweegt mee idd ;)
 
Een staalbedrijf in de buurt?

Ijzerhandel?

ik zit niet in de buurt, anders had je hier ook ff mogen kijken. ;)

Heb jij thuis nog wat liggen dan? Want binnenkort ga ik een ritje Amsterdam maken, rempomp omwisselen en stickers ophalen, kan dan wel ff langskomen :)

Ik heb gewoon een strip van 5mm dik nodig denk? Of moet die dikker?
 
Heb jij thuis nog wat liggen dan? Want binnenkort ga ik een ritje Amsterdam maken, rempomp omwisselen en stickers ophalen, kan dan wel ff langskomen :)

Ik heb gewoon een strip van 5mm dik nodig denk? Of moet die dikker?
Ik zal wel ff kijken wat ik heb liggen, en hoe dik daat ding is bij mijn motor. :)
 
Welke breedte en lengte heb je nodig?

Bij mij zit er een pijp op met platte achterkant, van ongeveer 1 mm dik.

Dus met een stip van 5 mm is wel sterk genoeg denk.
 
Welke breedte en lengte heb je nodig?

Bij mij zit er een pijp op met platte achterkant, van ongeveer 1 mm dik.

Dus met een stip van 5 mm is wel sterk genoeg denk.

Zelfde breedte als jou stang denk ik, en ik zal aan 20/30cm lengte wel genoeg hebben. Moet minimaal blijven natuurlijk :P
 
Hoe zit het nu met de XT, is er al een plaatje van hoe die geworden is? Ik ben eigenlijk wel nieuwschierig naar het eind resultaat.

gr, Look.
 
Hier al vast een iedeetje.

full


ps, is niet de mijne hoor.

gr, Look.
 
Hier al vast een iedeetje.

[afbeelding]

ps, is niet de mijne hoor.

gr, Look.

Op de 1e pagina staan de foto's ;)

Deze ziet er ook strak uit he, mooi die spaakvelgen!

Vandaag de ketting gemonteerd, en de 1e 5km/h zijn een feit! *D Had alleen geen remmen dus snel maar weer gestopt. Ook de km teller gemonteerd, moet hem alleen nog instellen. A.s. donderdag ga ik de rempomp, stickers, en wat spul voor de achterrem ophalen en dan is die op de tank na af!
 
Op de 1e pagina staan de foto's ;)

Deze ziet er ook strak uit he, mooi die spaakvelgen!

Vandaag de ketting gemonteerd, en de 1e 5km/h zijn een feit! *D Had alleen geen remmen dus snel maar weer gestopt. Ook de km teller gemonteerd, moet hem alleen nog instellen. A.s. donderdag ga ik de rempomp, stickers, en wat spul voor de achterrem ophalen en dan is die op de tank na af!
Tot hoelaat ben je in de Regio Amsterdam dan?
Ik ben pas om 18.00 uur thuis.
 
Rond een uur of 11 sochtends. Kan je het evt klaarleggen voor me? O-)
Tuurlijk, je weet nog waar mijn huis is? :P

Ik heb een strip klaar gelegd van 30 cm lang, 3 cm breed en 8 mm dik.
Deze ligt bij de betonnenpaal in het hek aan de linkerkant tegenover de schuur. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan