Marcvandenbroek
Classic superbikes
Hallo allen,
Ik ben nieuw hier op het forum, en heb als hobby ouwe superbikes op te knappen.
Dit is geen probleem, maar ik heb laatst voor de fun een Xt600 uit 92 erbij gekocht.
En dit is heel anders afstellen als een 4 in lijn.
De motor doet het inmiddels wel, en rijd goed, maar het starten blijft een uitdaging.
Soms doet hij het naar 3x kicken, maar soms trap ik me helemaal rot.
De carburateur heb ik ultrasoon gereinigd en de tweede klep zo afgesteld dat hij bij 7 mm pas gaat meewerken. Starten zonder gas gegeven.
staat nu 4 slagen uitgedraaid.
Ik heb het idee dat hij snel verzuipt en vraag mij af of dit met de vlotter hoogte te maken kan hebben.
Iemand enige tips ?
Ik ben nieuw hier op het forum, en heb als hobby ouwe superbikes op te knappen.
Dit is geen probleem, maar ik heb laatst voor de fun een Xt600 uit 92 erbij gekocht.
En dit is heel anders afstellen als een 4 in lijn.
De motor doet het inmiddels wel, en rijd goed, maar het starten blijft een uitdaging.
Soms doet hij het naar 3x kicken, maar soms trap ik me helemaal rot.
De carburateur heb ik ultrasoon gereinigd en de tweede klep zo afgesteld dat hij bij 7 mm pas gaat meewerken. Starten zonder gas gegeven.
staat nu 4 slagen uitgedraaid.
Ik heb het idee dat hij snel verzuipt en vraag mij af of dit met de vlotter hoogte te maken kan hebben.
Iemand enige tips ?