Yamaha XT600 gestolen in amersfoort (MT-92-FX

Heb je enige andere informatie op grond waarvan de politie iets kan gaan onderzoeken ?

Als de enige info is: "Hier stond ie, nu niet meer" dan is het niet realistisch te verwachten dat de politie daar iets mee kan.





Uiteraard gaat er ook bij de politie wel eens iets fout. Maar wat zou je in deze casus voorstellen dat de politie zou gaan doen ?

Die teams zoals in England.... ik wou dat we die hier ook zouden hebben !! Maar de politie draait al jaren op crepeersterkte, er is eigenlijk al niet genoeg personeel om de lopende acute zaken/meldingen uberhaupt op te nemen, laat staan in behandeling te nemen. Ook in 2019 gaan er meer mensen bij de politie weg dan er nieuw instromen.

Die moord op een advocaat.....daarna zijn er een aantal mensen onder bewaking geplaatst, landelijk hebben de gewone blauwe teams daar nog eens 400 agenten aan moeten leveren, dat is geen vraag, gewoon verplicht personeel afstaan.

Van 'de' politie hoef je de komende jaren weinig slagkracht meer te verwachten, met dank aan de politiek. De individuele diender wil nog wel :Y maar heeft ook geen tijd meer voor iets anders dan van incident naar incident rijden, verder onderzoek is in het grootste deel van NL gewoon geen tijd/personeel meer voor.
Neem het de individuele agent niet kwalijk, die heeft er zelf nog meer last van dan de burger op straat, oorzaak = politiek die decennialang dit onderwerp heeft genegeerd.


Hoorde idd mn collega erover. Geld is er nirt mssr bij dot soort gevallen wel.
Bij de politie in alkmaar stond in ene een trailer met sportieve Audis klaar. Elke beschermer vam eem advocaat moest een audi s4 oid hebbem ivm snel ter plaatste. Dat sie dingen staan weg te kwijnen inmiddels boeit niet..
Of de europese aanbetstedingen of (de)centralisaties vam bureaus.
Jij kan er ook niks aan doen idd. Maar dat er veel geld wordt weggegooidis duidelihk. En met dat geld er meer gedaan worden in werving oid...
 
Er schijnt nog ergens een blik vol met agenten te zijn, zo'n 1000 stuks, alleen weet de politie zelf niet waar en wie maar ze krijgen wel allemaal elke maand netjes hun salaris.
En nee dat is geen verzinsel
 
Hoorde idd mn collega erover. Geld is er nirt mssr bij dot soort gevallen wel.
Bij de politie in alkmaar stond in ene een trailer met sportieve Audis klaar. Elke beschermer vam eem advocaat moest een audi s4 oid hebbem ivm snel ter plaatste. Dat sie dingen staan weg te kwijnen inmiddels boeit niet..
Of de europese aanbetstedingen of (de)centralisaties vam bureaus.
Jij kan er ook niks aan doen idd. Maar dat er veel geld wordt weggegooidis duidelihk. En met dat geld er meer gedaan worden in werving oid...

Zou erg fijn zijn als wij als normale straatdienders dan die audi's zouden mogen gebruiken *D
De aanbestedingen.....Pepperspray, pistool, Mercedes, BMW... bij alle aanbestedingen gonst het van de geruchten dat er steekpenningen in het spel zijn geweest. Van een aantal is dat zelfs vrij duidelijk in kaart gebracht.

Decentralisatie is de doodsteek voor de politie. Ik ken gebieden waar men straks een uur moet rijden om een arrestant in te sluiten.
En vanwaar ze dan die arrestant gemaakt hebben, dat gebied is dan dus 2 x 1 uur + administratieve afhandeling 1/2 uur = 2.5 uur in zijn geheel geen politie meer aanwezig, ook niet voor reanimaties/overvallen/ geweldzaken.
En dan heb ik het niet over een plaatsje met 600 inwoners. En genoeg inwoners in wat minder druk bevolkte gebieden waar je straks 50 kilometer (of meer ) moet rijden om überhaupt bij een politiebureau te komen

Ik ben trots op mijn werk, ik weet wat ik kan betekenen tijdens mijn werk. Maar hoeveel politiemensen nog trots zijn op hun werkgever ??
Het voelt dan wel extra kut dat je persoonlijk op die tekortkoming van je werkgever word aangesproken. Jij bent politieagent dus jij hebt hiervoor gekozen ?? echt niet B|



Er schijnt nog ergens een blik vol met agenten te zijn, zo'n 1000 stuks, alleen weet de politie zelf niet waar en wie maar ze krijgen wel allemaal elke maand netjes hun salaris.
En nee dat is geen verzinsel

Hoe weten ze dan hoeveel het er zouden zijn :? :+

Maar als het zo is, is dat natuurlijk schandalig. Voor de mensen op straat, maar zeker ook voor de collegas die wel aan het werk zijn.
Overigens denk ik dat bij Philips of Esso dit soort dingen ook voorkomen.


Off-topic ? Deels. Maar wel iedere keer een schopje voor het topic over een gestolen motor, dus heeft het iig nut :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan