Yamaha XT600 supermotard

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcod25

Die hard MF'er
23 jun 2009
367
0
Heb deze motor ongeveer een maand of zeven geleden via motor-forum gekocht. Na langere tijd niet gereden te hebben is deze motor als opstapje gebruikt en wil nu zwaarder gaan rijden.
De motor is in zeer goede staat. Asbeschermdoppen voor en achter, bigbore zuiger van wiseco, Leovince einddemper titanium (3 verschillende DB killers), WP voorveren en achterschokbreker aangepast en opgehoogd door HK Suspension, 5 mm dikker voorbochten van Devil, naven met RVS spaken,poedercoat frame, achterbrug en velgen, braking sm remblokken voor en achter, braking wave remschijven voor en achter, RVS gevlochten remleidingen voor en achter, Brembo 4 zuigerremklauw voor, Acerbis neopreen stofhoezen voorvork, Acerbis rally guards met stalen beugels, led richting aanwijzers, info computer teller met snelheid, toerenteller in led. Er staan nu ongeveer 3000 km op de digitale teller. Op de orginele teller stond ong. 8.000 km. In het echt is hij nog strakker dan op de foto. Heb ongeveer 2750 euro in gedacht als prijs. Nog vergeten voor Michelin Pilot powers 120/70zr17 en achter 160/60zr17 in zeer goede staat.

xtsupermoto001.jpg


xtsupermoto005.jpg
 
Bouwjaar? Zo te zien halverwege jaren '90? Foto van digitale teller is wellicht nog gewenst. Wel weinig km's voor een fiets van die leeftijd!
 
Laatst bewerkt:
Weet niet hoe die foto's kleiner moeten. Het lage aantal km's komt omdat de motor een jaar of 8/9 niet gebruikt is geweest. Ik zal sowieso nog wat foto's maken.
 
Jezus man, verklein die foto's eens. De pagina laadt echt supertraag.
 
Ik weet niet hoe ik de foto's er anders of verkleind op kan zetten. Weet u dat misschien? Alvast bedankt.
 
Bij ImageShack kan je kiezen om 'm te resizen naar 640x480 (for forum use) als je ook selecteert welke foto je wilt uploaden.
 
Laatst bewerkt:
Kickje voor deze motor, ken de vorige eigenaar en is een goed onderhouden fiets.
 
Inbelverbinding? Imageshack is gewoon traag en als ie dan 3mb per foto moet laden, is dat gewoon irritant.

@TS: een maand of 7 in bezit? Wat dacht je van 4 maanden op de dag af?
Dat digitale cockpitje ziet er wel schitterend uit, want die XT's hadden altijd al zo'n ouderwetse cockpit, goed deze is van 1992, maar ook de modellen van na 2000 hadden dit.

Succes met de verkoop, al ben ik van mening dat de vraagprijs erg hoog ligt voor een 18 jaar oude motor, maar dat is mijn zaak niet, dus nogmaals: succes, het is een mooie fiets!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
14
Weergaven
2K
A
Reacties
5
Weergaven
2K
Anoniempje621
A
Terug
Bovenaan Onderaan