Yamaha XT660R 18.500km Incl. K&N PC3 Hotgrips & Topkoffer A2 35KW

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mario078

MF'er
30 aug 2016
54
31
Papendrecht
Bij deze bied ik mijn Yamaha aan, wegens het behalen van mijn A rijbewijs.
Nu ik een Honda Blackbird rijd, mag de XT een nieuwe eigenaar zoeken en komt er vast wel iets anders voor in de plaats.

Deze motor heb ik in Juli 2016 van de eerste eigenaar gekocht, destijds stond er maar 6.000km op de teller, omdat het zijn tweede motor was.

Zoals u kunt zien is de motor niet meer zoals hij origineel uit de fabriek kwam.

-De kappen waren sterk verweert en het originele kunststof was niet te polijsten of herstellen, zo doende heb ik besloten om ze te laten spuiten in de kleur : BMW San Marino Blue met extra blauwe parelmoer door de blanke lak, zo wordt het diepe effect van deze kleur versterkt.


-Elke 3000km is de motorolie + filter vervangen voor Kroon Expulsa. Niet omdat het moet, maar omdat het kan. (Voor die paar tientjes doe ik het liever te vaak, dan 1 keer te lang wachten)

-Recent de remblokken & remvloeistof vervangen.

-Banden zijn vorig seizoen vervangen, zoals je aan de slijtage kunt zien heb ik de motor voornamelijk voor woon/werk verkeer gebruikt.

-Aftermarket uitlaten zaten er onder toen ik ze kocht. Originele zijn aanwezig.

-K&N Luchtfilter, snorkel is verwijdert.

-PC3 USB, afgesteld door Ruud Fredriks in Goes.

-Oxford hotgrips

-Givi topkofferrek (originele handvatten aanwezig), met grote topkoffer.

-3 originele sleutels aanwezig.

-Slijtagedelen zijn i.m.o. goed, kunnen zeker nog even mee.

Tuurlijk heeft de motor zo ook zijn plekjes, het is natuurlijk geen gloednieuwe fiets. Op het motorblok zitten wat plekjes waar de lak wat minder is, dit is een bekend ''probleem'' bij deze motoren.
Zelfde geld voor de velgen, waarschijnlijk wat te zure velgenreiniger gebruikt, waardoor het aluminium wat is aangetast. Lichte verkleuring aanwezig in het zadel.

Al met al is het gewoon een nette motorfiets, ik kan oprecht zeggen dat er netjes mee is gereden. Natuurlijk heb ik af en toe best een stukje onverhard gereden, maar wel met beleid. Geen stunt of wheeliemachine geweest (buiten die ene keer dat ik een versnelling te laag zat en het stoplicht al op groen sprong)
Mijn vraagprijs is 3950,-. Dit lijkt mij een marktconforme prijs, uiteraard sta ik open voor een bod, maar voor 3000,- koop je lekker een afgetrapte XT660X met 50k op de teller.

Met vriendelijke groet,
Mario Hertstein

DSC_0659.jpg

DSC_0668.jpg
DSC_0677.jpg
DSC_0661.jpg
DSC_0665.jpg
DSC_0666.jpg
DSC_0672.jpg
DSC_0676.jpg
DSC_0687.jpg
DSC_0680.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan