Yamaha XT660X Supermoto

Status
Niet open voor verdere reacties.

SStefan

MF'er
27 mei 2011
55
0
Klimmen, Zuid-limburg
Na heel veel lezen op motor-forum wil ik graag eens gebruik maken ervan en wel om mijn motor aan te bieden. Ik bied hem hier als eerst aan maar zal hem komend weekend ook elders plaatsen.

Yamaha XT 660
Kilometerstand: 14.550 km (wordt nog af en toe op gereden)
Segment: All-road
Bouwjaar: september 2007(nieuwste model!)
Kleur: Zwart/oranje
Aantal cilinders: 1
Vermogen: 35 kW (48 pk)
Gewicht: 177 kg

De motor;
Zeer nette Yamaha XT660X
Deze motor heeft de volgende accessoires;
-ACERBIS tail tidy (achterkant, knipperlichtjes etc.)
-K&N luchtfilter (hoef je nooit meer te vervangen!)

Voor de rest is deze motor origineel en kan er nog jaren tegenaan, goed onderhouden en met liefde bereden.

Helaas moet ik deze motor weg doen omdat ik mijn oog op iets anders heb laten vallen.

Onderhoud;
Deze motor is in goede staat en heeft 1500 km geleden een beurt gehad;
-Olie
-Oliefilter
-Bougie
-Remblokjes achter
-Remvloeistof
-Luchtfilter schoongemaakt
-Nieuwe voorband
-volledige controle & afstelling overige onderdelen

1000 km geleden heeft hij een nieuwe achterband gekregen.

Boekjes e.d.
Wat betreft boekjes e.d. is deze motor compleet;
-aankoopbewijs nieuw(2007)
-Onderhoudsgeschiedenis
-Alle 3 de originele sleutels
-Owners manual + beurtenboekje etc.

Tot slot;
Omdat ik graag een andere motor wil kopen mag hij voor deze prijs weg, dit is het nieuwste model(zie kappen bij tank & achterbrug) en mag weg voor de prijs van een verouderd model!

~Mijn vraagprijs is € 4199

LET OP: deze prijs is tijdelijk, wees er snel bij anders is hij begin deze week nog weg!!
Bellen op NUL ZES 15098737
mailen op stefanhabets[apending]gmail[punt]com

Voor vragen kunt u altijd mailen, hier reageren of PM'en! bezichtigen is geen probleem, ook het maken van een proefrit is mogelijk bij serieuze interesse.

Graag hoor ik van je!

Stefan

full
 
Laatst bewerkt:
Snap niet waarom er op deze motor zo weinig gereageerd word ?
Vind dit denk ik toch wel een van de mooiste kleurstellingen die ik ooit heb gezien voor deze motor.
Als ik het geld ervoor had, had ik hem erbij gekocht.

Maar succes met de verkoop.

Kick !!!
 
Hij is echt mooi. Super kleur ook.

Alleen zou ik eerst eens een proefrit moeten maken op zo'n model om te kijken of het bevalt. Als dat zo is dan moet ik nog eerst mijn eigen bike verkopen tegen een prijs wat dicht in de buurt komt bij jou verkoop prijs en dan hopen dat deze er nog staat.

Voila... succes met de verkoop zou ik zeggen.
 
Hij is echt mooi. Super kleur ook.

Alleen zou ik eerst eens een proefrit moeten maken op zo'n model om te kijken of het bevalt. Als dat zo is dan moet ik nog eerst mijn eigen bike verkopen tegen een prijs wat dicht in de buurt komt bij jou verkoop prijs en dan hopen dat deze er nog staat.

Voila... succes met de verkoop zou ik zeggen.

Proefrit kan geregeld worden, verkoop van jouw bike kan ik helaas niet regelen:(

WIEOWIE voor deze leuke bike?
 
Een zondagavond-kijk-mijn-motor-shopje!

Voor deze prijs heb je de goedkoopste xtx van het nieuwe model en daarbij sta ik ook nog open voor een goed bod!

kom op mensen, wie o wie, limburg is niet zo ver;)
 
Gezien het geen hardcore supermoto is zijn lange afstanden heel goed te doen, zelf hebeen paar weken geleden 350 km op 1 dag gedaan, was geen probleem. Ook geen last van mn rug enzo terwijl een vriend op een 600RR de dag erna behoorlijk mank liep.
Qua onderhoud hoef je het er ook niet voor te laten, eens in de 10.000 volgens het werkplaatshandboek, deze heeft iedere 6/7000 onderhoud gehad..

Gr!
 
Prima voor lange afstanden.
Heb er een jaar woonwerk alkmaar adam gedaan over de snelweg.
Heb nooit problemen gehad met snelweg rijden met de xtx toen.
Geen hardcore sm maar wel een hele leuke machine , Zeker om langer mee te touren
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
14
Weergaven
2K
A
Reacties
5
Weergaven
2K
Anoniempje621
A
Terug
Bovenaan Onderaan