Yamaha XT660Z Tenere 2010 (26636km)

Deville

Die hard MF'er
16 apr 2005
316
99
Venray
Te koop, mijn hele mooie Yamaha XT660Z Tenere met slechts 26636km. Wegens de overstap naar dual sport (lichtere motorfiets), komt hij te koop.

Technisch is de motor in orde met een nieuwe accu, nog zeer goede banden (Mitas E07+), evenals goede ketting, tandwielen en remmen.

Accessoires en extra's:

- Originele Yamaha kofferset met bijbehorende binnentassen
- Oxford handvatverwarming
- Middenbok
- Stuurverhogers
- Voetsteunen van Pivot Pegz
- Koplampbeschermer

Uiteraard alle sleutels aanwezig en werkplaatshandboek.

Vraagprijs 6200,-

Groeten, Luc

1.JPG


2.JPG
5.JPG
6.JPG
8.JPG
9.JPG
12.JPG
13.JPG
 
Verkocht aan Goos die er een flinke reis mee gaat maken. Deze is o.a. te volgen via:

Facebook


Even door het verkooptopic gegaan en dit tegengekomen.

Mooie verkoop...


Maar hey... wat een prijs... 😳

IK heb zo'n motor nieuw gekocht in 2009 voor 6700€... en in 2014 verkocht voor 4000€ ...
 
De ene crisis is de andere niet.

maar als je nog eens een motor wilt verkopen, laat het ff weten :+
 
Dankjewel! In dit geval was de koper blij en ik blij. Zal wel een kwestie van vraag en aanbod zijn. Het feit dat de adventure motoren redelijk in trek zijn en dat de 660 te boek staat als vrij degelijk en robuust heeft ook geholpen denk ik. Maar ik kan me voorstellen dat het vrij zuur kan zijn om dit te zien. Eigenlijk is het ook bijna ongelooflijk, maar goed, dit zijn nu eenmaal de prijzen. Toen ik hem kocht heb ik er ook aan meegedaan 😂

Daarnaast vind ik het wel leuk dat ik de motor kan blijven volgen als de reis van start gaat met de nieuwe eigenaar.
 
De invoering van het A2 rijbewijs heeft daar veel mee te maken naar mijn idee. Zelfde met een drz 400.
 
De ene crisis is de andere niet.

maar als je nog eens een motor wilt verkopen, laat het ff weten :+

:)
Heeft, volgens mij, niets met een crisis te maken en ik maak wel iets meer kilometers met mijn motoren.


Vond persoonlijk die 4000€ zo slecht nog niet, 2700€ afschrijving op 5 jaar... Mijn supertenere die ik na 5 jaar verkocht was duurder op dat vlak.

6700€ was de nieuwprijs in 2009 hier in België.
 
Terug
Bovenaan Onderaan