Yamaha XTZ 750 Super Tenere (1989, Wit, Nederland, Schade)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laat je niet gek maken, beetje afhankelijk vd staat van het onderhoud denk ik dat je er echt wel 1000e voor moet kunnen krijgen! Goede motor voor iemand die bijv op wereldreis wil, zet hem anders op marktplaats!

Heel merkwaardig, ze vinden hem allemaal geen drol waard maar ze willen hem wel graag voor een dubbeltje overnemen....

Als de schade een paar krassen waren kon je er wel 1000-1200 voor vragen... maar dat is nu way to much. Als ik zo op de foto kijk zou het mij niet verbazen dat naast de deuk in de tank er ook e.e.a. krom is. Desalniettemin succes met de verkoop ;)
 
even op 1000 gezet idd. maar dat is een vraagprijsje. heb enig interesse gehad via priveberichten toch dus kan nu even rustig aan doen ;) (weer helpt ook mee haha).

Tanks is vloeistof dicht, een vriend is er mee gevallen toen hij werd afgesneden door een auto, met 30 km/p u. gewoon op asfalt. auto is doorgereden. dat was zijn verhaal in ieder geval, ik was er niet bij en moet hier maar gewoon van uit gaan. enige wat kapot was gegaan wat niet esthetisch is was de CDI unit, en die is netjes vervangen.

tank is waterdicht en zit nu een lik hammerite op tegen roest (deze foto is voordat hij is behandeld), het is een vouw geen echte scheur. volgens een vriend van mijn vader (automonteur, verkeerd aantal wielen) valt hij nog heel goed uit te deuken eventueel.

hier nog foto's die ik even snel in de sneeuw heb kunnen nemen met mijn mobieltje, niet de beste foto's maar toch iets meer indruk. kun je ook zien dat er verder niets krom of kapot is, en de staat van de banden, Voor een dunlop trailmax, achter michelin anakee (toen werd het alweer donker):

206obqp.jpg

24nlbpt.jpg

akhilc.jpg

hwz6lg.jpg
 
Laatst bewerkt:
Als de schade een paar krassen waren kon je er wel 1000-1200 voor vragen... maar dat is nu way to much. Als ik zo op de foto kijk zou het mij niet verbazen dat naast de deuk in de tank er ook e.e.a. krom is. Desalniettemin succes met de verkoop ;)

Wat moet er krom zijn dan?:S Volgens mij weten de meeste mensen hier niet echt waar ze het over hebben...
 
Wie zijn "de meeste" dan? Volgens mij heb jij er zelf geen bal verstand van. De meeste reacties hierboven zijn van eigenaren/liefhebbers van zo'n motor. Ikzelf ook.

Heb jij er ook een? Wat is jouw achtergrond mbt de S10?
 
Wie zijn "de meeste" dan? Volgens mij heb jij er zelf geen bal verstand van. De meeste reacties hierboven zijn van eigenaren/liefhebbers van zo'n motor. Ikzelf ook.

Heb jij er ook een? Wat is jouw achtergrond mbt de S10?

Ik kan hier natuurlijk heel uitgebreid op in gaan, maar daar heb ik geen zin in. Dergelijke discussies zijn imo zo zinloos. Dus ik stel het volgende voor: TS zet hem op MP en dan gaan we het vanzelf meemaken!

Ow Bolski, sorry dat ik een koopje voor je hebt verpest.
 
@Laurus,

Jij doet je voor als een expert, hoeveel schade (in euro`s) denk jij dat deze xtz heeft?



Overigens kocht ik precies zo`n zelfde voor €1000,--
Enkel mijne heeft geen schade.

Succes op mp
 
Hiervoor heb ik er nog een stuk of 4 gehad.
Maar Laurus is hier de "expert".
 
Laatst bewerkt:
Sorry voor de topicvervuiling. Ik realiseer me nu dat we helemaal off topic gaan en jouw topic verpesten. Je mag wat mij betreft wel deze sluiten en een nieuwe starten. Laat maar horen als je dat wilt.
 
Nah is prima zo. de boodschap is vrij duidelijk nogsteeds. laat iedereen meelezen en goed zien wat ze eventueel kopen. de meningen zijn duidelijk verdeeld.

Ik vind em nog steeds minstens 800 waard. hij is mischien niet zo mooi meer door de schade, maar hij rijdt prima. overigens heb ik geen haast en zal er vanzelf wel een keer iemand komen die er wel het bedrag voor over heeft wat ik er voor wil hebben. ik heb geen haast omdat hij me altijd netjes naar me werk brengt en weer terug.

Ik ben liever transparant hierin. en ik denk dat het nu ook wel duidelijk is wat er precies te koop staat.

OVERIGENS voor de mensen die geintereseert zijn. het is echt een groot ding. ik ben 1.83 en kom net met mijn voetjes bij de grond. ook iets om rekening mee te houden ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik zou het anders doen.
Als het ding verder goed rijdt en niet scheef is zou ik er gewoon op doorrijden.
Wat boeit een stukje kuip nou, er rijden er zat met kapotte kuipdelen of geen kuipdelen.

Een Suup in deze kleurstelling is redelijk geliefd dus ik zou me wel 2 keer bedenken voordat ik hem zou verkopen.

En ben geen kenner maar rij zelf op net zo een. Dus een beetje meepraten mag ik wel.

:+
 
Ik deel de mening van Peke (voor de verandering) :+
Blijf er toch gewoon lekker zelf mee rijden. Desnoods zonder de kappen, sloop de koplampen e.d. er ook vanaf en als je dat een beetje leuk afwerkt kan dat er nog goed uitzien ook:
kunane_002_moped_1.jpg
 
Ik zal er over nadenken. ondertussen moet hij nogsteeds een keer op MP nog. even wachten tot het uitgesneeuwt is enzo :P.
 
Goed gedaan man, gefeliciteerd.

Dus op die foto in de Kuil reed je nog illegaal?
 
whoei! gefeliciteerd! heb ik je dan toevallig rond enen vanuit hhaarlem zuid zien rijden?
ik kwam een volledige rijschool tegen namelijk.
 
Thanks Bolski, die kuil is uhm "eigen terrein" hehe. en rond enen zou kunnen ja maar we waren maar met z'n tweetjes en reden haarlem zuid in. dus mischien toch een andere.
 
Is er geen andere type tank die uitwisselbaar is met deze? Of die je iig passend kan maken?
 
Ik ga binnenkort bij een garage langs van een kennis, die gaat kijken of hij hem kan uitdeuken. ik zal de boel hier updaten hoe en wat
 
Ziet er op de schade na best goed uit. Zo'n buts in je tank heb je volgens mij ook vrij snel als je een beetje ongelukkig doorschuift. Inderdaad geen reden om aan te nemen dat hij krom is, ik leg mijn XTZ750 regelmatig neer in de blubber, soms even kroonplaat en t-stuk lossen, beetje recht sjorren en we kunnen weer :)
Overigens is een tank ook best te vinden hoor : http://cgi.ebay.de/Tank-weis-white-...pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item53e48d1f2e
(Werkt dat, zo'n ebay-link? Anders gewoon even zoeken op 'XTZ 750 tank' op ebay.de...
 
Laatst bewerkt:
Ik zou het anders doen.
Als het ding verder goed rijdt en niet scheef is zou ik er gewoon op doorrijden.
Wat boeit een stukje kuip nou, er rijden er zat met kapotte kuipdelen of geen kuipdelen.

Een Suup in deze kleurstelling is redelijk geliefd dus ik zou me wel 2 keer bedenken voordat ik hem zou verkopen.

En ben geen kenner maar rij zelf op net zo een. Dus een beetje meepraten mag ik wel.

:+

Sluit me graag bij bovenstaand aan, gewoon lekker gaan :] !
 
Geloof me hij staat ook echt niet stil haha. maar zodra iemand er voor biedt wat ik ervoor wil hebben gaat hij toch echt weg, wil graag een chopper gaan rijden ipv all-road.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan