Yamaha XTZ660 Tenere met gereviseerd blok. 1350 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Komkommer

Na gebruik opeten!
Donateur
29 mei 2007
6.356
193
Midden in nederland
Aangeboden: een Yamaha XTZ660 uit 1997, met een kappenset van 1993.

Het blok is voorzien van een nieuwe nokkenasketting, zuiger en klepseals. De cilinder is nu een eerste overmaat en de kleppen zijn opnieuw ingeslepen. Er staat 35000 op de teller en na de revisie is er ongeveer 500km mee gereden. Bandjes en kettingset zien er nog goed uit.

full


full


full


full
 
Laatst bewerkt:
Hoe gaat dit op de snelweg? Ik heb een srx 600 gehad dat was qua trillingen best te doen, alleen veel te weinig windbescherming. Beschermt dit kuipje nog een beetje?

En hoe verschilt dit blok in vergelijking met het 600 blok? 5 versnellingen ook?
 
Laatst bewerkt:
De trillingen zijn nauwelijks aanwezig (het blijft een 1-pitter). Het kuipje houdt de torso windvrij, maar de helm krijgt wel iets te verduren. Ik rij op deze motor zonder problemen meer dan duizend kilometer op een dag.

Testritje uiteraard geen probleem.
 
Laatst bewerkt:
Ja precies, die was ook zo mooi als deze.

En ik wil een Super Tenere er bij. Ik ben benieuwd of ik daar net zo mee offroad kan rijden als een 660.
 
Ik kreeg gister de opmerking dat de richtingaanwijzers er niet op zaten.

Dat is het enige wat ik er af heb gehaald omdat ik ze er niet heel mooi uit vind zien. Ze zitten er uiteraard wel bij!
 
Met een spuitbusje kan je veel voor elkaar krijgen ;)

Mijn andere was ook blauw: [http://jouke.famhofman.com/upload/Raid2010Verslag/IMGP8638-24.jpg (afbeelding)]

[me="Tarwetijger"]knikt subtiel naar de paarse buddyseat...[/ME]
 
Laatst bewerkt:
Kom op jongens, duurt lang.

Hij heeft al de goede spanningsregelaar en de befaamde kurkasmoer is aangepakt. Ideale reismotor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan