yamaha xv 1700 warrior

Status
Niet open voor verdere reacties.

cloudwalker

Rookie
10 aug 2009
9
0
Almere
hey bikers
ik ben mike uit almere
ik heb nu 2 weken een warrior in mijn bezit en ben er heel blij mee.
zijn er meer warrior rijders hier om ervaring enz uit te wisselen.
en weten jullie of er ook boeken over de warrior bestaan ?
ook ben ik opzoek naar nederlandse site`s die over de warrior gaan.
ik hoor graag van jullie
 
Hoi Mike,

rij jij zoiets??
full
 
het is al eerder gezegd:
vraag eens bij de mannen van de WildStarFans.
zij kunnen je alles vertellen over de 1300, 1600, 1700 en 1900 Star
 
Laatst bewerkt:
hi mike, hier nog een warrior rijder ..
Ik weet wel een amerikaanse site waar veel info en verhalen te lezen zijn.
Voor al warrior racing is een leuk forum.
www.rswarrior.com
gr sander.....................
 
hier is mijn bike..
heb je een pic. van die van jouw?
 
Laatst bewerkt:
Hee leuke motoren, alleen voorwiel is naar verhouding te dun vindt ik, zou er dikker en/of breder in plaatsen
 
Cool om te zien dat er meer Warrior-rijders in NL zijn.

Ik ken weinig goede sites over de Warrior in NL, maar ik kan RSWarrior.com van harte aanbevelen.

Hier is mijn brommertje.....
27102009350.jpg
 
Heftig fietsje, zo een stuur zou ik er bij mij ook wel op willen.
Nog ideen waar ik die te pakken kan krijgen...
 
Dank je!

Stuur en risers zijn gewoon te koop, bijvoorbeeld bij CruiserCustomizing.com
- Star Yamaha Accessories Tall Billet Handlebar Risers (Smooth) STR-5PX75-50-08
- Star Yamaha Accessories Flat Bars (Smooth) STR-5PX75-50-08

Ik denk er zelf over om een Fatbar te monteren, dat staat volgens mij ook erg dik
 
Ziet er dik uit!! Tegen de tijd ik weer een paar knaken te besteden heb wil ik er ook een andere achterbrug op zetten met een 240 of 260 band.

Waar heb jij trouwens die fatbar gekocht en wat heb je ervoor betaald? Ik heb er 1tje via Marktplaats gekocht, maar die is te laag voor de Warrior (stuur raakt de tank bij maximale stuuruitslag).
 
Ik zie aan de foto,s dat de meeste een mooi droog plekje hebben voor de fiets.
Zelf heb ik een schuur met een vochtigheid van , schrik niet 100% als het buiten nat is.
Daar ga ik wat aan doen, maar in de tussen tijd heb ik een lucht dichte motorhoes gekocht.
Wel moet je zorgen dat je bike er kurkdroog in gaat ,ook heb ik er een hygrometer in en een vochtvreter voor de zekerheid , ik ben er erg tevreden over zelfs mn schijfremmen zijn nog roestvrij na 3 maanden.
Dus misschien een tip voor de gene die weinig keus hebben omtrent droog stallen.
Koste e38 bij motozoom
 
Laatst bewerkt:
Ik zie aan de foto,s dat de meeste een mooi droog plekje hebben voor de fiets.
Zelf heb ik een schuur met een vochtigheid van , schrik niet 100% als het buiten nat is.
Daar ga ik wat aan doen, maar in de tussen tijd heb ik een lucht dichte motorhoes gekocht.
Wel moet je zorgen dat je bike er kurkdroog in gaat ,ook heb ik er een hygrometer in en een vochtvreter voor de zekerheid , ik ben er erg tevreden over zelfs mn schijfremmen zijn nog roestvrij na 3 maanden.
Dus misschien een tip voor de gene die weinig keus hebben omtrent droog stallen.
Koste e38 bij motozoom

Heel belangrijk is ventileren.
Zorg dat het goed tocht door de stalling heen, dat is beter dan een vochtvreter en een hoes waar het vocht onder kan blijven.
 
Heel belangrijk is ventileren.
Zorg dat het goed tocht door de stalling heen, dat is beter dan een vochtvreter en een hoes waar het vocht onder kan blijven.

Waar mogenlijk is ventileren het beste.
Alleen blijft er geen vocht in deze lucht dichte hoes, want die zat er niet in bij het sealen.
Je moet in het geval van dit systeem goed weten wat je doet, hygrometer staat op 50%
:)
 
Laatst bewerkt:
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er dik uit!! Met name die dikke achterband maakt hem helemaal af! Die wil ik ook nog erg graag onder mijn Warrior hebben. Gave forward controls, trouwens! Welke zijn dat?

Ik zou hem ook verlagen, als ik jou was..... Dat maakt hem helemaal af! Heb zelf ook nog een setje PCS Lowering Links liggen die ik ga monteren.

Die spullen die je over hebt, kun je op RSWarrior.com plaatsen. Wellicht vind je er geinteresseerden.

Hier een update van de mijne.......
21022010476.jpg


02032010502.jpg

25022010492.jpg
 
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Voorvork richten ;-) Heb in November een ongeluk gehad en ben hem weer aan het opbouwen. Als ik dan toch bezig ben, maak ik hem maar gelijk beter dan hij was.

De extra aanpassingen die ik heb kunnen maken zijn de Hypercharger-Pro, Kuryakyn knipperlichten achter, Fatbar, PCS Lowering Links, Kuryakyn ISO-Grips, DynoJet Power Commander en dat soort dingen.

Brede achterbandset wil ik eind van het jaar gaan doen en de achterremklauw achter de achterbrug laten verdwijnen. Heb daar al een goed adresje voor. Ook wil hem eind van het jaar laten spuiten hoogglans zwart of matzwart, daar ben ik nog niet over uit.

Wat heb jij nog meer op de agenda staan qua aanpassingen?

Ik ga eens kijken bij Zodiac, ze zijn erg gaaf!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan