yamaha xv 1700 warrior

Status
Niet open voor verdere reacties.
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo,kan mij iemand vertellen hoeveel km je kan rijden met een volle tank van een xv 1700,sta namelijk op punt mij zo een machine aan te schaffen en had graag geweten hoe ver ik met een volle tank kan rijden.De machine die ik wil aanschaffen is wel voorzien van vance en hynes uitlaten.
Alvast bedankt voor de reaktie,
greets
 
Bij ongeveer 125mijl (200km) gaat het brandstoflampje aan, daarna heb je nog ongeveer een 25mijl (40km). Afhankelijk van je eigen enthousiasme met de gashendel.

Vance&Hines Big Shots zijn erg gaaf voor de Warrior! Als je wat meer performance wilt, kun je nog een PCIII of een V-BAK installeren.

Vanaf daar kun je helemaal los gaan met de aanpassingen :]
 
Laatst bewerkt:
he mini max ik zie dat jij een ander lucht filter op jouw warrior heb zitten waar heb jij die gekocht als ik vragen mag .ik heb ook namelijk een warrior maar ik kan niet zon luchtfilter ergens vinden
 
Het is een Kuryakyn Hypercharger-Pro en die heb ik van een Amerikaan op het RSWarrior.com forum overgenomen. Voor die tijd ben ik er ook een hele tijd naar op zoek geweest, op een of andere manier waren ze niet leverbaar voor de Warrior. Ik zou als ik jou was eens op eBay.com kijken en op RSWarrior.com.

De montage ervan is in ieder geval enorm simpel.
 
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo,kan mij iemand vertellen hoeveel km je kan rijden met een volle tank van een xv 1700,sta namelijk op punt mij zo een machine aan te schaffen en had graag geweten hoe ver ik met een volle tank kan rijden.De machine die ik wil aanschaffen is wel voorzien van vance en hynes uitlaten.
Alvast bedankt voor de reaktie,
greets

Hoi Patrick, Ik had even niet door dat jij het was.

Hoe bevalt het Boulevard-scherm dat je vorig jaar van me heb overgenomen?
 
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je zou een mail kunnen sturen naar de support afdeling op www.PowerCommander.com met de aanpassingen die je gemaakt hebt voor een advies welke map je het beste kunt gebruiken.

Dat heb ik ook gedaan en zij kwamen met een andere map als advies dan ik erop gezet had.
 
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Laatst even mn , tranfercase olie gedaan (80w90).
Is gelukt zonder mn uitlaat te verwijderen.
Wat ik alleen vreemd vondt, dat er in de oude olie, wat brons kleurige glitters in zaten.
En wat handig is om te melden, voor de leken onder ons(waar onder ik)
het is in iedergeval bij bj 2004 niet vullen tot aan het vulgat .
Maar tot aan een plugje er onder, gelukkig even wezen lezen op rswarrior.com.
Als ik was af gegaan op de info van motoport had ik hem tot zn strot volgegooid.
 
Laatst bewerkt:
Laatst even mn , tranfercase olie gedaan (80w90).
Is gelukt zonder mn uitlaat te verwijderen.
Wat ik alleen vreemd vondt, dat er in de oude olie, wat brons kleurige glitters in zaten.
En wat handig is om te melden, voor de leken onder ons(waar onder ik)
het is in iedergeval bij bj 2004 niet vullen tot aan het vulgat .
Maar tot aan een plugje er onder, gelukkig even wezen lezen op rswarrior.com.
Als ik was af gegaan op de info van motoport had ik hem tot zn strot volgegooid.

Ach.Beetje brons van een busje hier of daar.

Euhhh....meestal is dat niet goed hoor.
 
Goede morgen mannen,

Vandaag ga ik kijken of ik mijn GSXR1000 kan inruilen voor een Warrior! Genoeg op het circuit gereden en qua snelheid heb ik ook alles wel gedaan wat niet mag...

Na enige tijd zoeken is dus keus simpel: Een Warrior! De rest (op de V-Rod na) is het net niet of helemaal niet.

Maar! Ik vind de Warrior het mooist met een ander stuur, spiegels en knipperlichten (en tzt een ander uitlaat). Ik had al ff door dit forum heen gelezen en op wat sites gekeken. De keuze is voldoende! Echter te veel voor een onervaren rijder in dit segment. Is er in Nederland een winkel waar je een stuur echt kan bekijken?

Daarnaast zou ik graag eens met iemand praten die zelf erg handig is geweest met z'n bike en waar ik makelijker mee kan praten voor technische ondersteuning (en waar ik een custom warrior kan bekijken).

Ik kom uit Dordrecht en ben momenteel net een spons. Tis namelijk best een overstap van het ene uiterste naar het andere uiterste...

Groet en alvast bedankt,
Ronald
 
Goede morgen mannen,

Vandaag ga ik kijken of ik mijn GSXR1000 kan inruilen voor een Warrior! Genoeg op het circuit gereden en qua snelheid heb ik ook alles wel gedaan wat niet mag...

Na enige tijd zoeken is dus keus simpel: Een Warrior! De rest (op de V-Rod na) is het net niet of helemaal niet.

Maar! Ik vind de Warrior het mooist met een ander stuur, spiegels en knipperlichten (en tzt een ander uitlaat). Ik had al ff door dit forum heen gelezen en op wat sites gekeken. De keuze is voldoende! Echter te veel voor een onervaren rijder in dit segment. Is er in Nederland een winkel waar je een stuur echt kan bekijken?

Daarnaast zou ik graag eens met iemand praten die zelf erg handig is geweest met z'n bike en waar ik makelijker mee kan praten voor technische ondersteuning (en waar ik een custom warrior kan bekijken).

Ik kom uit Dordrecht en ben momenteel net een spons. Tis namelijk best een overstap van het ene uiterste naar het andere uiterste...

Groet en alvast bedankt,
Ronald
Ik hoop dat je niet veel groter dan een dwerg bent. Is een heel klein motortje zo'n warrior.
 
Laatst bewerkt:
Yep het is idd een hele overstap. Maar ik heb er zin in!

Ik heb inmiddels geregen op een Intruder M1500 en gisteren op een Warrior. Twee geweldige motoren maar best een groot verschil. Keus is ook niet veranderd... Ik vind de Yamaha mooier en veel prettiger rijden.

Helaas had deze motor te veel aanslag op de aluminium delen waardoor ik eerst nog even verder ga zoeken. Ik heb tenslotte geen haast.
Hoe zit het met die originele uitlaat? Ik zie allemaal inbus boutjes?! Kan deze uit elkaar of is het allemaal sier? De uitlaat vind ik er wel bij staan, maar het geluid vind ik nx. Zitten er delen in de uitlaat die eruit kunnen?

Ik kom graag bij je kijken Bonko! Als je voor mij je e-mail adres hebt mail ik je daarover direct. Mijn e-mail rvn@wxs.

Ehhhm en de Warrior is toch niet klein?!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan