Yamaha xv250 1991

3 dec 2005
39
0
utrecht
Ik bied deze motor aan tegen elk aannemelijk bod. Ik heb geen digitale camera maar ik zal een dezer dagen er een lenen.

De staat van de motor:

Hij heeft zwaar veel onderhoud nodig. Daarom doe ik hem ook weg (dat en ik ga een duc monster kopen :] ).
-De voorvering heeft nieuwe seals en olie nodig
-de ketting is bijna op
-de balhoofdset is versleten
-de carburateur is vies (denk ik), waardoor hij afslaat als je geen gas blijft geven..

Ik vind het te duur om dit allemaal te laten fixen en zelf heb ik er de tools niet voor. Hij is verder een leuk opknapprojectje of onderdelendonor.

Ben je geïnterresseerd doe een bod (ik zal ieder bod overwegen), totdat ik mijn monster heb gekocht houd ik hem.

Hij is evt te bezichtigen in Utrecht, de wijk tuindorp om precies te zijn.
 
Laatst bewerkt:
nou ja, zo oud ben ik nog niet. Maar idd wel in die richting ja. En je moet zelf vervoer regelen.

Maak er twee kratjes van en je mag hem zo meenemen.
 
Mocht de chiefmechanic hem niet willen, dan kom ik 'm halen. Is best wat leuks van te maken! (ik zal dit postje in de gaten houden..)
 
Er is zeker wat leuks van te maken! Probleem is alleen dat het te duur is om te laten doen en ik er het gereedschap niet voor heb. Nu staat de motor helemaal stil -O- en op deze manier wordt er nog iemand een beetje gelukkig mee en heb ik twee kratjes bier :)

Hee, anders gaan jullie tegenelkaar opbieden! Ik heb binnenkort een feestje dus ik kan wel wat extra kratjes bier gebruiken :+ .
 
he Jacques,

Ik moet ff een karretje regelen en dan komen we er wel ut over het aantal kratten bier. even plaats maken in de schuur en dan moet je me je adres en telefoonnummer maar ff mailen.

Gr. willem

Bijlage: bierkratten.jpg
 
Er is zeker wat leuks van te maken! Probleem is alleen dat het te duur is om te laten doen en ik er het gereedschap niet voor heb. Nu staat de motor helemaal stil -O- en op deze manier wordt er nog iemand een beetje gelukkig mee en heb ik twee kratjes bier :)

Hee, anders gaan jullie tegenelkaar opbieden! Ik heb binnenkort een feestje dus ik kan wel wat extra kratjes bier gebruiken :+ .
The chief was voor, dus ik denk dat je er met hem wel uitkomt. Als-ie er toch geen zin in heeft, dan heb ik er wel sjoege in. Eerlijk is eerlijk toch?
 
Terug
Bovenaan Onderaan