Yamaha xv53t

Bp caferacer

Rookie
11 nov 2016
2
0
Hallo,ik bouw een xv535 bobber.heb deze gekocht na 2 jaar stilstand.batterij is vervangen.bougies ook.bougies vonken en ik krijg benzine aan de carburateur.startmotor draait.er komt druk uit de uitlaat dus zuigers gaan op en neer.toch start hij niet!ik weet het even niet meer.😑.ik krijg ook geen aarzeling om te starten.startmotor draait en motor draait rond.aangezien ik vonk heb en benzine........help.miss een relais van de pikkel of zo? Geen idee.HELP.
Groeten
 
wat ontbreekt in je "gedaan" lijstje is carbu's kuisen.
Das waar.maar ik heb dit jaar een honda gl1000 verbouxd waar de carbu vol zat met stront.draaide met veel moeite.stond 15j stil.deze staat net geen 2 jaar stil.heb de ene kant open gedaan van de carb.brandschoon.omdat de motor ook geen aanstalten maakt om aan te slaan lijkt me dat redelijk onwaarschijnlijtoch?k
 
Das waar.maar ik heb dit jaar een honda gl1000 verbouxd waar de carbu vol zat met stront.draaide met veel moeite.stond 15j stil.deze staat net geen 2 jaar stil.heb de ene kant open gedaan van de carb.brandschoon.omdat de motor ook geen aanstalten maakt om aan te slaan lijkt me dat redelijk onwaarschijnlijtoch?k
Nee, waarom ?

Een nieuw toetsenbord is misschien wel zo handig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan