Yamaha XVS 650 dragstar?

Sandertje

MF'er
27 nov 2001
48
0
Amersfoort
Hoi allemaal,

Ik ben bijna klaar met mijn rijbewijs en natuurlijk op zoek naar mijn eerste motor. Ik heb mijn oog laten vallen op de Yamaha XVS 650 Dragstar (Niet de klassiek, maar de \"gewone\"). Nu vroeg ik me af, ook gezien mijn lengte van 197 cm, of er iemand in dezelfde lengtecategorie is met ervaring op die motor? Alvast heel erg bedankt!
 
Das een behoorlijke lengte.. als je voor een zelfde prijs wilt kijken, neem dan eens een blikje op de Suzuki Intruder. Of de Honda Magna.. ;) (ik ben 1.93 en rijdt em met veel plezier!).
 
Ik ben bijna 2 meter maar ik heb nog nooit op zo\'n dragstar gezeten.Dus ik kan je er helaas niks over vertellen.
 
Waarom niet :? Ik zag dat er niet zo veel mensen op reageerde dus d8 ik : laat ik eens ff reageren.
Zo sociaal ben ik dan ook weer :)

Elke reactie wordt erg op prijs gesteld :) . Ookal schiet ik er natuurlijk helemaal niks mee op...
Maar ik denk dat het wel mee zal vallen met de dragstar. Laatst een (oud) artikeltje uit Moto 73 gelezen over de dragstar. De testrijder was 1.97 meter en heeft niet geklaagd over oncomfortabel zit- of ander gedrag...
 
Ik zit ook ergens hoog in de 1.90 en zit niet beroerd op zo\'n ding... Wat laag bij de grond, maar niet opgevouwen ofzo... Zal dus idd wel meevallen... Royal star 1300 zit wel beter... :)
 
Na zo\'n 20 jaar heb ik, als \"herintreder\" een Dragstar 1100 Classic gekocht (in juni) inmiddels bijna 10.000 km erop zitten met mijn lengte van 1.90 m. Hij bevalt prima. Wellicht een tip, je kan veel motoren eerst huren. De 650 cc versie heb ik vaak bij verhuurbedrijven gezien. Ik heb geen problemen met mijn lengte, maar je moet het tóch zelf ondervinden. Succes met je keuze, laat me het nog eens weten wat het uiteindelijk geworden is? Groetjes, Ton
 
Ach, \"motorrij dood\" zou ik dan willen zeggen ;) Oftewel na 20 jaar weer op de motor weet je wat je eigenlijk gemist heb al die tijd.
Groetjes,

Ton
 
Terug
Bovenaan Onderaan