yamaha xvs 950a

benniedriel

Rookie
15 mrt 2015
3
0
Purmerend
Hallo ik heb een yamaha xvs950a van 2009 , en nu heb ik een probleem met mijn verlichting.
Mijn dimlicht doet het niet meer heb ondertussen 3 x een nieuwe lamp er in gedaan maar nog geen licht.Het achterlicht doet het wel en het aparte stadslicht ook.
Heb ondertussen zekeringen nagekeken maar waren ook goed,geprobeerd door te meten in koplamp maar zjt geen stroom op.
Weet iemand wat ik nog kan doen of ik iets vergeten ben om na te kijken. Alvast bedankt voor de reacties.
 
Doet je groot licht het wel dan. Zo niet dan kan de massa-verbinding los/vuil zijn!.
Als je in de fitting meet met - op de massa,en je hebt dan wel stroom,is dat het!.

Contacten in de fitting/lichtschakelaar/kabelboom kunnen ook vuil zijn.
Dus terug werken vanuit koplamp naar lichtschakelaar naar zekeringkast.


succes.

NB. Als je dit in de juiste rubriek laat zetten,krijg je waarschijnlijk meer reacties/hulp.
In dit geval dus "techniek vragen en antwoorden".
 
Laatst bewerkt:
Hallo Ad dank je wel voor je reactie, maar mijn groot licht doet het ook niet alleen mijn stadslicht maar die is apart geschakeld, en ik heb ook geen schakelaar om de verlichting aan te zetten( deze gaat vanzelf altijd aan ).
Weet je misschien ook welke kleur de massa draad is ( sorry leek ) zitten namelijk drie kleuren in de fitting.
Alvast bedankt,
 
Deze is zwart.

Als je geen hoofdschakelaar hebt,kan het ook zijn dat er een schakeling in zit die je licht aan zet als je motor eenmaal loopt.
Deze zou dan dus ook kapot kunnen zijn.
Koop eerst een wpb van je motor,kun je nog veel plezier van hebben.

gr
 
Terug
Bovenaan Onderaan