Yamaha XZ 550 1982 Leuk project! 350 euro

PoikeCBR

MF'er
15 feb 2009
89
0
Drunen
Wegens aanschaf andere motor te koop aangeboden:

Yamaha xz 550 uit 1982.


Eigenlijk zijn het er twee:

het zijn twee frames waarvan 1 met kenteken, die is geheel compleet op de voorremklauwen en koplamp na.

Deze motor heb ik uit elkaar gehaald om het frame netjes zwart te maken en dan weer opnieuw op te bouwen.

De andere motor heb ik verder gestript, daarvan mist het motorblok, achterbrug en koplamp.Voorremklauwen overgezet op frame met kenteken.

twee setjes kappen/tank: 1x rood wit unikleur en 1x bordeaurood metallic met kleine deukjes in de tank.

Leuke extra's zijn een kort zadeltje voor eventueel caferacerlook en dubbelronde achterlichtjes om m wat sportiever te maken

Aangezien ik een crossmotor erbij ga kopen en 4 motoren in de schuur teveel is volgens mijn vriendin ben ik aan het kijken of iemand mijn projectje voortijdig over wil nemen

350 euro voor alle spullen, waarvan dus veel dubbel, inclusief een zgan uitlatenset.

Voor meer info graag even mailen!Foto's van de complete motor heb ik helaas niet en ik denk dat een foto van een kaal zwartgemaakt frame ook niet erg interessant is...
 
Laatst bewerkt:
beste,

Zou jij contact met mij op willlen nemen? ik heb wel zin in dit project!

Groet, Vincent. 0648720431 vincent_ rouvoet@hotmail.com

Uiteraard email zonder spatie!
 
'Yamaha XZ 550 1982 Leuk project!' > 'Yamaha XZ 550 1982 Leuk project! 350 euro'
 
kom op mensen!schuur moet leeg! ik dacht dat hier ook veel mensen aan projectjes deden maar dat valt vies tegen.....
 
krijg de foto's er niet op, mocht je interesse hebben stuur ff een mail dan stuur ik wat mooie foto's.
 
Terug
Bovenaan Onderaan