Yamaha XZ550 in onderdelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Waylander

MF veteraan
28 nov 2005
1.395
954
Beverwijk
Te Koop,

een bijna helemaal complete XZ550 uit 1985. Frame met kenteken en een gedemonteerd blok. Ik heb in mijn grote ijver volgens mij alleen een olieschraap veer gesloopt...

Verder zit er een extra startmotor bij (weet niet of die goed is), carberateurs, vliegwiel, bovenkant van het blok en een engels haynes WPH.

het liefst verkoop ik het hele knutselproject in een keer en anders in onderdelen...
heb er nu nog ff geen foto's van maar hij staat nu in kratten in mijn woonkamer (al 1,5 jaar) en is in een redelijke staat (denk ik..)

Bij vragen: Shoot..

Jeroen
 
Een foto plaatsen van wat mist gaat een klein probleem worden denk ik :) hoop morgen avond foto's online te hebben van de dozen met onderdelen. Het frame heb ik nog bij mijn ouders staan dus de foto duurt helaas nog wel ff.
 
Zo staat de motor er nu bij.

full


De foto is een beetje donker maar is ff de enige die ik heb. Ga vanavond wel ff proberen voor een betere
Voor een foto van het frame moet ik eerst langs me ouders dus dat kan nog wel ff een paar weekjes duren.....

Jeroen
 
Zou graag wat betere foto's willen
alles nog aanwezig?
en deed / doet hij het nog?
En prijs is?
woon zelf in veendam Groningen
 
Hey,

Ik ben op zoek naar het dekseltje wat met 3 inbussen vastzit aan het blok wat het oliefilter afschermd. Heb jij dat toevallig liggen? Je zou me er een ontzettend plezier mee doen, mijn motor is mijn enige vervoer en hij ligt nu dus stil omdat hij olie lekt, de mijne is kapot namelijk.
Ik hoop dat je me snel kan mailen op wvandentempel@gmail.com
Alvast bedankt
Wiete
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan