YAMAHA XZ550 "vintage racer"

Mooi hoor!

Vind alleen dat platte deel van je achterbrug-scharnierpunt mwa... Voor de rest :9~

Snap wat je bedoel.. Heb het al zoveel mogelijk weg gehaald maar tis een belangrijke verbinding. Ik hoop straks dat met het plaatsen vd voetsteunen en uitlaat het platte deel wat weg valt.
 
Ik had verwacht dat je een mooie achterbrug zou maken van buis*D
Verder gaat ie lekker.
 
Bwa, je gaat altijd voor de af-fabriek look. Gezien bij deze bewezen is dat dat platte stuk iets is wat Yamaha af-fabriek ook zou bouwen, mag dat geen bezwaar zijn, toch?
 
Tjhow de koning gaat het weer flikken.... Gaaf hoor , de volg modus staan aan .
Zie ook weer de kunsten van de meester voorbij komen in dit topic. Ook de materialen (korte las lip) en zo :Y
Koningzelfbouw Hengelo 2019 moet weer lukken toch?
Succes maatje, kom wel een keer buurten :W
 
Laatst bewerkt:
Zal wel een ander niveau zijn. De 500 Euro challenge is voornamelijk zorgen dat de motor weer goed gaat werken (je gaat tenslotte er twee weken op vakantie door Europa heen met sowieso haarspeldbochten).

Het werk van Yellowrider is echt van een andere orde :} Heb destijd de 850 in opbouw gezien. Worden gewoon kunstwerken...

Maar dat laat onverlet dat ik van beide geniet ;)
 
20181006_174844.jpg

20181006_174526.jpg

En doooor....
 
20181014_204342.jpg

Voetsteunen geplaatst.
20181014_204446.jpg

Heb nu voldoende ruimte door het wegvallen van oa de middenbok om een mooie rvs uitlaat te fabrieken..
 
20181022_192538.jpg

Zo weg sleufje_O-
20181022_192520.jpg

Beetje passen en meten.. wil verder gaan met het uitlaatsysteem maar die moet straks wel binnen de kuip vallen.. En dat gaat niet helemaal lukken vrees ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan