tremalzo
Die hard MF'er
In het rechter deksel zit een o-ring die over de krukas schuift. Het deksel RECHT terugplaatsen, anders beschadig je de o-ring. Daardoor valt de oliedruk weg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
In het rechter deksel zit een o-ring die over de krukas schuift. Het deksel RECHT terugplaatsen, anders beschadig je de o-ring. Daardoor valt de oliedruk weg.
En weet jij ook of dat 3hoekige kastje weg gelaten mag worden? Welke aangesloten zit op beide inlaat gedeeltes.
Waarbij de eerste situatie niet af te stellen is en de 2e situatie een hoger verbruik oplevert. Dat verbruik neem ik wel voor lief, wil dat hij mooi stationair loopt dus beide afsluiten dan
Mwah stel mn xj 750 seca gewoon af met de yics in bedrijf. Nergens problemen mee qua afstellen en ding loopt min 1 op 20 tenzij bij 180+ dan wordt het 1 op 16.
De kuipdelen worden de basiskleuren geel wit zwart.Ik ben zelf spuiter maar vindt het wel een heel gewaagde kleur ( frame ) voor een Vintage Racer . Ik ben wel benieuwd naar het eindresultaat .
wat is jou gedachten over die kleur ?
Ja.Je hebt gelijk . Geel wit met zwarte blokken van King Kenny is ook mijn favoriet . maar Ik had het over kleur frame . is dat brons ?
Heb jou een pb gestuurdMooie kleurencombinatie. Carterdeksels gespoten of gecoat? De meeste onderdelen herken ik wel. Alleen de zwarte rechthoek op de middelste foto niet. Wat is dat?