YAMAHA XZ550 "vintage racer"

Ik was nog even bij Roadrunner in Velp en daar staat tie dus even goed bekeken mooi gemaakt enige puntje wat eigenlijk mooier kan zijn die 2 grote waterklemmen waar het reservoir van de vering mee gemonteerd zit ,en verder niks aan doen.
Wat zou er dan omheen kunnen?

20190713_152354.jpg


Staat nu ook in de Kickstart 😉
 
Ik was nog even bij Roadrunner in Velp en daar staat tie dus even goed bekeken mooi gemaakt enige puntje wat eigenlijk mooier kan zijn die 2 grote waterklemmen waar het reservoir van de vering mee gemonteerd zit ,en verder niks aan doen.
Dat is voor de af fabriek look.

Kickstart retainer.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Ivan
Artikel in de Kickstart 😉

Gaaf zeg!!!

Ik kan mij zomaar voorstellen dat de HR directeur van Yamaha zich al meerdere keren gemeld zou kunnen hebben bij je met een contract :+

Indien ja, gewoon doen!!! Dan hebben wij "simpele motorrijders" de komende jaren veel meer leukere modellen te kiezen.:}:Y

Yamaha mag deze rustig in productie nemen en dan obv van een XSR/MT type blok (dat laatste om het makkelijk te houden met millieunormen etc)...
 
Ja..
Een caferacer.

Laatst had ik nog zoiets bij een Yamaha dealer " waarom hebben ze er geen cafe racer van met een topkuipje " toen ik naar een MT-07 stond te kijken en ergens de nieuwe Katana van Susjoeki in mijn gedachten had. :Y
Dan het kontje van die XSR Abarth uitvoering.


Bij voorbaat durf ik wel te zeggen (gebaseerd op mijn eigen smaak en jouw eerdere kunstwerken) dat je er wel een kit van kan maken en die commercieel op de markt gooit.
Yamaha kits by Yellowrider.......... :+ Ben je een soort Arlen Ness/Zodiac maar dan voor sportieve yamaha's.
 
Aangezien ik er ook een MT-tje in de schuur heb staan, ga ik maar eens kijken wat je ervan gaat maken. Succes, ik ga ‘m volgen :t
 
Laatst had ik nog zoiets bij een Yamaha dealer " waarom hebben ze er geen cafe racer van met een topkuipje " toen ik naar een MT-07 stond te kijken en ergens de nieuwe Katana van Susjoeki in mijn gedachten had. :Y
Dan het kontje van die XSR Abarth uitvoering.


Bij voorbaat durf ik wel te zeggen (gebaseerd op mijn eigen smaak en jouw eerdere kunstwerken) dat je er wel een kit van kan maken en die commercieel op de markt gooit.
Yamaha kits by Yellowrider.......... :+ Ben je een soort Arlen Ness/Zodiac maar dan voor sportieve yamaha's.

Ik probeer het inderdaad plug en play te maken. Dus een caferacer setje voor een mt07 is misschien wel een leuk idee.
yamaha xs voorbeeld 1.jpg

Mijn inspiratie afbeelding😉
 
Yamaha heeft al een soort caferacer namelijk de XSR900.
Bekijk bijlage 1428676
Dan is die Abarth uitvoering een betere poging van Yamaha....Daar zit meer een caferacer lijn in. ( weet niet goed hoe ik dat uit moet leggen)

Wat betreft die XSR ...die lelijke lasdozen op het frame komen denk ik van een UralDnepr af?
 

Bijlagen

  • yamaha_xsr_900_abarth-yamaha-0021-image-yamaha-xsr900-abarth.jpg
    yamaha_xsr_900_abarth-yamaha-0021-image-yamaha-xsr900-abarth.jpg
    29,1 KB · Weergaven: 25
Terug
Bovenaan Onderaan