Yamaha yz 125 2001 start niet

  • Onderwerp starter Yamahayz 125
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Y

Yamahayz 125

Guest
Hallo ik heb een yamaha yz 125 uit 2001 2 zelfs en die starten allenbij niet ik heb de zuigers bij allenbij vervangen en ook allenbij de bougie.s en bij een zit er ook een nieuwe krukass lager in geperst allenbij netjes nieuwe olie verse benzine gesmeert 1:50 en ze vonken ook allenbij zoals het hoort maar ik krijg ze niet gestart heb alles geprobeerd duwen ook en ofstellen met meer lucht en benzine weet iemand meschien hoe dit komt of het zelfde probleem heeft wat ik weet niet wat het zou kunnen zijn ook de carbrateur.s van allenbij schoon gemaakt en alle sproeier.s zijn vrij ?????
 
Hallo ik heb een yamaha yz 125 uit 2001 2 zelfs en die starten allenbij niet ik heb de zuigers bij allenbij vervangen en ook allenbij de bougie.s en bij een zit er ook een nieuwe krukass lager in geperst allenbij netjes nieuwe olie verse benzine gesmeert 1:50 en ze vonken ook allenbij zoals het hoort maar ik krijg ze niet gestart heb alles geprobeerd duwen ook en ofstellen met meer lucht en benzine weet iemand meschien hoe dit komt of het zelfde probleem heeft wat ik weet niet wat het zou kunnen zijn ook de carbrateur.s van allenbij schoon gemaakt en alle sproeier.s zijn vrij ?????

Hoe ziet je bougie eruit, is die zwart en, nat?
 
Laatst bewerkt:
Wisten jullie al dat er zeker binnen Techniek strak gemodereerd word ?


Dit topic is genoeg vervuild en om zeep geholpen dat het op slot gaat.

Topicstarter: Start maar een nieuw topic, als je dat tenminste wil aangezien alles hier kut is.
Ooohhwja, elkaar hoerenzoon noemen en alles kut vinden hebben we hier geen behoefte aan. Hou daar rekening mee als je een nieuw topic start, anders bestaat het gevaar dat je ook gebruikersaccount gesloten word.

Slot.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan