Yamaha yz125 straatlegaal maken

Timvvvv

Rookie
20 feb 2023
1
0
Goedendag,
Het duurt niet lang meer voor ik 18 word en ik heb een tijdje gezocht naar een leuke motor voor het A1 rijbewijs. Nu leek mij een supermoto of enduro super gaaf, met name de Yamaha yz 125cc spreekt mij erg aan. Nu zag ik dat ze in Amerika vaak deze motor straatlegaal maken. Door voorlicht en achterlicht met remlicht en knipperlicht, spiegels en straatlegale wielen aan te brengen. Wel heb ik het liefst all terrein banden zodat ik nog met plezier kan crossen. Weet iemand hier meer over en wat precies de regelgeving in Nederland is?
 
Wellicht is een Yamaha DT125 een makkelijkere optie? Ze zijn redelijk schaars inmiddels, maar ze zijn er met kenteken. Geen idee of er nog meer 125cc crossers zijn met kenteken

edit: die kan dus ook niet, teveel vermogen voor A1
 
Laatst bewerkt:
Iets minder je fantasie gebruiken en je eerst eens verdiepen in de regels.
Wat SP1R al aangeeft...je mag met A1 maar 11kw...

Er zijn vast wel reeds gekentekende motoren in offroad uitvoering te vinden die aan de A1 eisen voldoen.
 
Dit is wel passend bij het A1 rijbewijs.


IMG_20230224_083538.jpg
 
Hier posten heeft geen zin meer.
TS heeft iets gevraagd, een aantal antwoorden gekregen die niet vertellen wat hij graag had willen horen en hij heeft niet meer gereageerd sindsdien.
Hij is dus ergens anders gaan vragen waar hij wel bevestigd wordt in zijn droomwens.
 
Hier posten heeft geen zin meer.
TS heeft iets gevraagd, een aantal antwoorden gekregen die niet vertellen wat hij graag had willen horen en hij heeft niet meer gereageerd sindsdien.
Hij is dus ergens anders gaan vragen waar hij wel bevestigd wordt in zijn droomwens.
dit soort dingen mag je niet zeggen want dat verwijdert een beheerder het 🤣🤣
 
Terug
Bovenaan Onderaan