Yamaha YZF 1000 R Thunderace (26.000km)

Prodent Paul

MF'er
1 sep 2009
94
2
Gemert
Mijn naam is Paul van den Elzen uit Eindhoven.
Ik heb een mooie Thunderace staan met een splinternieuwe X-ring ketting en nieuwe JT tandwielen. (aantoonbaar)
Heeft 4000 km geleden nieuwe olie, boegies en olie- en luchtfilter gehad bij een grote beurt.
Achterband is wel niet meer als nieuw maar de voorband is nog wel zeer goed.
Is alleen met mooi weer mee gereden en heeft altijd netjes binnen gestaan.
Verder zit er een carbon Bos demper op en een donkere kuipruit.
De rest van de motor is nog helemaal netjes en origineel.
Ik doe de motor weg omdat ik een lichtere motor wil gaan rijden.
Bouwjaar van de motor is 1996 en de kilometerstand is 26.000km.
Omdat er alleen met mooi weer mee is gereden heeft de motor nog een zeer gunstige kilometerstand en verkeerd de motor nog in een nieuwstaat.

Vraagprijs: 3100,- Euro
Nieuwe prijs: 2999,- Euro
Weg geef prijs: € 2800,- Euro
full


!! Hij is trouwens ook te ruilen tegen een mooie Gsx-r 600/750 of R6 of KTM Supermotard!!
 
Laatst bewerkt:
Hey Paulus. Motor in de verkoop? Jammer man, is een net ding. Voor de aanstaande nieuwe eigenaar: deze fiets is in super staat. Paultje is er (veel te) zuinig op. Aan dit fietsje zul je veel plezier beleven!
 
Thnx voor alle goede reacties! Maar zijn er ook mensen geinterreseerd in het kopen van het mooie beestje?
 
Prijs is weer aangepast!! Dus als je een enorme kick wilt beleven neem dan contact met me op! Dit is echt de laagste prijs.
 
Paul..... kijk eens bij mijn advertentie..is dat misschien wat voor jou?
ik woon heel dicht in de buurt......

ik hoor het wel
 
tja...ik kan wel wat doen met de prijs .... daar is het ook een vraagprijs voor :)

2750 euro bijleggen op jouw Yamaha.... kijk maar ;)

Anders veel succes met de verkoop van jouw hele mooie Thunderace !!
 
Nou dat klinkt toch goed dan Pim84!! :) Heb momenteel een potentiele koper. Maar laat even weten wat jou voorstel is. Dat hoor ik graag natuurlijk ;)
 
Nou dat klinkt toch goed dan Pim84!! :) Heb momenteel een potentiele koper. Maar laat even weten wat jou voorstel is. Dat hoor ik graag natuurlijk ;)

Mijn voorstel??

Iets in de buurt van de 2k bijbetalen dan hebben we wat mij betreft wel een deal als de Ace mij bevalt. Ik zit in het ondersegment kwa prijs en deze ace zit wat hoger. Denk dat dit een redelijk voorstel is niet?

gr.
Pim
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan