Yamaha yzf 450 op 25kw kenteken

24 mrt 2008
1
0
Hallo

Ik ben hier net nieuw op het forum dus ik weet niet precies hoe het in elkaar zit en waar ik mijn vraag moet stellen maar ik doe het hier maar in het 25kw gedeelte.

Ik heb momenteel een yzf 450 zonder kenteken om een beetje op rond te crossen. Maar aangezien ik over 2 maanden 18 word en meteen mijn motorrijbewijs wil halen wil ik ook op de weg rijden met deze motor want ik ben er al helemaal aan gewend.

Dus als ik een yzf 450 met kenteken koop, kan ik deze dan over zetten op een 25kw kenteken, want hij is origineel iets van 34kw als ik het goed heb. Dan voer ik hem wel af natuurlijk.

En loopt het blokje dan nog gewoon zuiver, of zal ik heel veel merken kwa rijcomfort ( voor zover je dat hebt op een crosser ), dat ik vermogen snap ik ook wel maar dat je nog gewoon lekker door kunt rijden enzo.

Oja en kan ik ook gewoon op snelwegen rijden enzo of gaat hij daar dan echt te langzaam voor.

mvg Hein van den Broek

, Alvast bedankt
 
Laatst bewerkt:
je zou anders wel kunnen berekenen hoeveel KW hij maximaal mag hebben en hem daarop begrenzen, maar weet niet of het dan nog leuk is om te rijden :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan