Yamaha YZF 750 R 1993 maten

AlexHozee

Die hard MF'er
2 feb 2008
324
41
Emmen
Hallo,

Ik heb een vraag wat betreft mijn YZF.
Het frame en blok etc staat in NL, velgen en achterbrug, voetsteunen heb ik mee naar Curaçao.
De achterbrug ben ik aan het verbouwen en wil hierop een soort van spatbord van aluminium stripjes lassen met een achterlicht erin verwerkt. Klinkt misschien vaag maar het idee zit in mij hoofd.
Het probleem is nu dat ik de juiste afstand/hoek moet hebben vd de brug tov de velg.
Zou iemand mij de afstand van hart scharnierpunt brug in frame tot de grond willen/kunnen opmeten als deze rechtop staat?
Zo kan ik een steun lassen om vervolgens aan het werk te gaan aan de brug.

Hoop van iemand te horen.

gr

Alex
 
.................... serieus???, en ik speciaal op vakantie mijn achterbrug meegenomen naar Curaçao. |(

Ik ga het hier zelf lassen evenals polijsten en de velgen ook. In NL ga ik weer verder met het project ( volgend jaar )
 
Ik snap niet waarom je een deel van een project mee zou willen nemen naar een ander land, om er dáár verder mee te gaan.
Je kan dan helemaal niet passen/meten/kijken hoe dingen staan?


Misschien omdat het werk hem daar brengt en hij in zijn vrije tijd wat te doen wil hebben.


Een half jaarte Curacao schijnt vaker voor te komen bij marine mensen.
 
ok, luister.
3 jaar curacao, met opzet geen motor mee ivm de idioten hier en de gladde wegen en mede door gebrek aan ruimte en het klimaat ( erg veel zout, geen garage/schuur )
Het bloed kruipt waar het niet gaan kan, een choppertje gekocht zodat er geen verleiding is om te scheuren. :]
Collega kwam hierheen en gevraagd of deze wat onderdelen mee kon nemen van mijn fighterproject, voornamelijk de alu delen. Ik wil toch wel iets doen.
aangezien je voor de motor 32% invoerkosten betaald heb ik deze grotendeels, dus frame en blok in NL gelaten omdat ik niet voor een motor die ik al heb betaald ook nog eens extra kosten te gaan maken.
Dussssss nu ben ik bezig om de velgen te polijsten, achterbrug en voetsteunen aan te passen en tevens te polijsten.

Hopelijk is het nu duidelijk en kan iemand antwoord geven op mijn vraag |(
December kom ik pas weer op vakantie in NL maar daar wil ik niet op wachten.

De tijd die ik hier ben gebruik ik om te duiken, strand hangen 8-) , happy hours af te gaan :Y , iets wat in NL wat minder snel te doen is.

dudelijk???
 
Terug
Bovenaan Onderaan